U petak 21.listopada u okviru međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum u Ljubljani dodijeljene nagrade za projekte tržišnih komunikacija iz zemalja Srednje i Istočne Europe. Bruketa&Žinić OM osvojili su glavnu nagradu Golden Drum u kategoriji dizajna ambalaže masovnih proizvoda i to za rad Etiketa skromnog čovjeka, nastao u suradnji s Brandoctorom za bračkog proizvođača vina Jako vino i njegov brand Vina Brač.
O stanovnicima otoka Brača postoji predrasuda da su škrti, no zapravo ih je škrta bračka zemlja naučila da se ničim ne razbacuju i budu skromni. Zbog toga je etiketa «Vina Brač 1903» vjerojatno najmanja na svijetu. Bračani vjeruju kako velika vina ne trebaju velike etikete pa odatle i slogan «Vina Brač 1903»: Škrta zemlja, bogat duh.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu