Bosch u Hrvatskoj ostvario rast prometa od 4 posto

Autor: Poslovni.hr , 15. svibanj 2013. u 14:54
Photo: Marko Lukunić/PIXSELL

Generalni direktor te kompanije za Adria regiju Javier Gonzales Pareja kazao je da su unatoč teškoćama i dalje zadovoljni poslovanjem u Hrvatskoj.

Tvrtka Robert Bosch d.o.o., regionalna podružnica njemačke Grupe Bosch, prošle je godine na hrvatskom i tržištu BiH ostvarila porast prometa od 4 posto, na 33 milijuna eura, a ove godine u kojoj ta tvrtka obilježava 20 godina rada očekuju još veći rast prometa, istaknuto je na današnjoj godišnjoj konferenciji Boscha u Zagrebu.

Predstavljajući prošlogodišnje rezultate za cijelu Grupu Bosch kao i za Hrvatsku, generalni direktor te kompanije za Adria regiju Javier Gonzales Pareja kazao je da su unatoč teškoćama i dalje zadovoljni poslovanjem u Hrvatskoj.

Posebno ih veseli ovogodišnja 20. obljetnica rada njihove tvrtke u Hrvatskoj tijekom kojih su se širili i prostorno i s portfeljom proizvoda i usluge te zaposlenima kojih je 1993. bilo troje, a ove će godine prijeći brojku od 65.

Imaju i široku mrežu kupaca, a od 2004. preuzeli su i Boschovo poslovanje u BiH gdje su prošle godine također zabilježili porast prometa.

Osim u Hrvatskoj i regiji, Bosch je kao jedan od vodećih svjetskih proizvođača i dobavljača tehnologije i usluga globalno prošle godine zabilježio rast prometa od 2 posto, na 52,5 milijardi eura.

Po regijama u svijetu u Europi su imali pad prometa od 2 posto, još veći od 15 posto u Južnoj Americi, ali je zato u Sjevernoj Amerika rastao za 17 posto, a u regiji Azija Pacifik za 5,5 posto.

S tim rezultatima u Boschu, kako je kazao Pareja, nisu baš zadovoljni, tim više što im je segment industrijske tehnologije s prometom od 8 milijardi eura stagnirao, dok je promet najjačeg segmenta automobilske tehnologije rastao za 2 posto, na 31,1 milijardu eura.

Ove godine Bosch globalno očekuje rast od 2 do 4 posto, čemu bi trebale pridonijeti i prošle godine započete važne mjere za budućnost kompanije u što su uložili oko 8 milijardi eura. Te se mjere najviše odnose na unapređenje proizvoda i usluga slijedom zaštite okoliša, energetske učinkovitosti i sigurnosti, oko čega su početkom ove godine osnovali i novi poslovni sektor energetike i tehnologije za zgradarstvo u čemu vide velik potencijal.

Nastavljaju i s pojačanim ulaganjima u istraživanje, razvoj i inovacije, za što su lani izdvojili gotovo 5 milijardi eura, pri čemu uz energetiku promatraju još nekoliko megatrendova poput ubrzanja globalizacije s rastom u Aziji i stagnacijom u Europi, demografske promjene, internet, jačanje umrežavanja tehnologije i ljudi te druge.

Komentirajte prvi

New Report

Close