Što se događa s isplatama Booking.coma prema pružateljima smještaja, pitanje je koje si ovih dana postavlja sve više privatnih iznajmljivača.
Naime, na društvenim mrežama i u medijima pojavile su se informacije kako neki čekaju i po tri mjeseca da im platforma prebaci novac za smještaj, međutim, kada će to biti, konkretnog odgovora zasad nema.
Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja (HUOS), na pitanje Novog lista o čemu je riječ, jučer je kazala kako svakodnevno ima po desetak poziva iznajmljivača koji još uvijek čekaju na isplatu svojih potraživanja od Booking.coma. Udruga je od platforme tražila službeno očitovanje.
– Tražili smo službeno očitovanje koje smo i dobili. Oni su u lipnju upozorili klijente da će imati tehničkih problema oko reparacije sustava, da će doći do kašnjenja uplata te da se ispričavaju i rješavaju problem.
Međutim, te isplate i dalje kasne. Taman sam pričala s jednim iznajmljivačem kojem duguju čak 30.000 eura. Mislim da je on po visini potraživanja, od ljudi koji su nam se javljali, prvi.
Do sada smo govorili o dugovanjima prema iznajmljivačima od nekih 4.500 do desetak tisuća eura. Znači ništa im nije isplaćeno tijekom čitave glavne sezone, ukazala je predsjednica HUOS-a.
Dodala je kako je od nadležnih u Booking.comu u Hrvatskoj tražila da se očituju u kojem će se periodu problemi riješiti i novac isplatiti, no konkretnog datuma zasad, čini se, nema.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu