Bluesun zapošljava još 300 ljudi 
i uvodi nove letove za Brač

Autor: Marija Crnjak , 15. lipanj 2015. u 15:00
Foto: PD

Sanja Gagulić, članica Uprave koncerna Sunce, kompanije koja upravlja portfeljem hotela u Bluesunu, o investicijama težim od pola milijarde kuna, očekivanjima za sezonu i planovima s hidroavionima.

S ukupnim ulaganjima većim od pola milijarde kuna, turistički lanac Bluesun Hotels&Resorts među vodećim je investitorima u ovoj godini. Uz kapitalna ulaganja u hotele, ta je kompanija ove godine u suradnji s partnerima znatan trud uložila u revitalizaciju zračne luke Brač i nove zračne linije hidroavionima koje će povezati Zagreb i srednjodalmatinske otoke. Sanja Gagulić, članica Uprave koncerna Sunce, kompanije koja upravlja portfeljem hotela u Bluesunu, u razgovoru za Poslovni dnevnik pojašnjava zašto je riječ o revolucionarnom projektu, otkriva kako na tržištu prolazi nova aplikacija za hotelsko poslovanje koju su razvili upravo stručnjaci njezine kompanije te iznosi očekivanja za ovu turističku sezonu.

“Ove godine pokrećemo projekt kompletne rekonstrukcije i nadogradnje kompleksa Bizovačke toplice, prvu u nizu od nekoliko investicija planiranih u tri godine. Projekt će se odvijati u tri faze, prva će obuhvatiti gradnju bazenskog kompleksa, u drugoj će biti izgrađeno lječilište, dok će se u trećoj fazi obaviti rekonstrukcija, nadogradnja i opremanje hotela Termia. Početak rada hotela očekuje se za Novu godinu 2016., a ukupna vrijednost te investicije iznosi 100 milijuna kuna.

U tijeku je i realizacija infrastrukturnih projekata poput hotela Jadran s pet zvjezdica u Tučepima, kao i novogradnje hotela Dioklecijan u Splitu, također s pet zvjezdica. Ukupna vrijednost tih investicija veća je od 450 milijuna kuna”, kaže na početku razgovora.

Kakvu turističku godinu očekujete, hoće li Bluesun ove godine imati srpanjsku rupu?

Ohrabruju nas odlični rezultati u travnju i svibnju, kao i dobre najave za glavni dio sezone, pa s optimizmom pratimo daljni razvoj događaja. Ove godine osobito je izražen trend ranijih rezervacija, koje na današnji dan u odnosu na isto razdoblje prošle godine u nekim od naših destinacija bilježe čak i dvoznamenkast rast.

Iznimno smo zadovoljni trendom pojačanog bookinga za hotele u Tučepima, kao i u kampu Paklenica u Starigrad-Paklenici. Početak srpnja uvijek je izazovniji, no na vrijeme smo poduzeli potrebne promocijsko-prodajne aktivnosti te očekujemo realizaciju planiranih rezervacija i prihoda.

S obzirom na buduća ulaganja, koliko ljudi planirate zaposliti?

U proteklih nekoliko godina ravnomjerno smo povećavali broj zaposlenih, sukladno razvoju kroz ulaganja u nove sadržaje poput novih wellness&spa objekata i hotela (hotel Kaj i Bizovačke toplice). U hotelima smo broj stalno zaposlenih u proteklih nekoliko godina povećali za gotovo 200, a s dovršetkom velikih infrastrukturnih projekata za očekivati je kako ćemo stalno zaposliti više od 300 novih radnika.

Početkom godine najavljena je revitalizacija Zračne luke Brač, kakvi su dosadašnji rezultati te odluke?

U proteklih pola godine, u suradnji sa resornim ministarstvom, napravljeni su značajni iskoraci u poboljšanju infrastrukture te u obuku i licenciranje osoblja, a sve s ciljem da se i ljudski i materijalni resursi pripreme za sigurno i učinkovito povećanje prometa. U marketinškom smislu, u relativno kratkom roku napravljeni su dogovori o otvaranju nekoliko novih destinacija u suradnji s jednim njemačkim touroperatorom i jednim avioprijevoznikom. Ove godine očekujemo letove iz Duesseldorfa i Leipziga, kao i dugo očekivano otvaranje letova iz Skandinavije, odnosno Malmöa. Osim toga, obavljeni su kvalitetni pregovori i s Air-Serbiom, za koju očekujemo da uspostavi linijski promet prema Braču u 2016. jer je tržište reagiralo odlično na našu promociju na beogradskom turističkom sajmu i iskazalo interes za čarter letove već ove sezone. Uspijemo li pronaći adekvatan manji zrakoplov, vjerujemo da bismo već ove godine mogli ostvariti pokoji čarter prema Beogradu. Sve to dio je šireg plana otvaranja bolje povezanosti Brača i Zagreba linijskim prometom s većom učestalosti te čarter prometom prema destinacijama sjeverne Italije, Švicarske, južne Njemačke te Austrije i Slovenije, o čemu u ovom trenutku ozbiljno pregovaramo.

Kakve planove imate u suradnji s European Coastal Airlinesom (ECA)?

Aerodrom Brač s ECA-om ima dugu i uspješnu suradnju jer je prva baza European Coastal Airlinesa bila upravo na našem aerodromu, pa se uspješna suradnja nastavila. Zajednički smo pripremili projekt povezivanja srednjodalmatinskih otoka Visa, Hvara i Korčule, preko Brača, sa Zagrebom i u tom smo projektu planirali dva leta dnevno za Zagreb s njihovim avionom od 19 sjedala. Takav je projekt za srednjodalmatinske otoke revolucionaran jer prvi put u povijesti omogućuje da se iz Zagreba, ali i Europe, isti dan može doletjeti na neki od srednjodalmatinskih otoka, obaviti poslovni satanak i vratiti se u Zagreb ili neku europsku destinaciju. Za taj projekt tražili smo potporu iz državnog proračuna, za smanjenje rizika početka prometovanja i za razliku u smanjenju cijene karte za otočno stanovništvo, no zbog stanja državnih finacija u ovom trenutku potpora nam nije odobrena. Nadamo se da će se u sljedećim proračunima pronaći stavka za potporu tom projektu.

Kako je na poslovanje u hotelima utjecao vaš projekt mOperations?

Riječ je o inovativnoj poslovnoj aplikaciji koju smo interno razvili u Bluesun Hotels&Resorts. Koriste je odjeli hotelskih domaćinstva, a korisna je jer smanjuje mogućnost ljudske pogreške i ubrzava vrijeme potrebno za radne procese poput pripreme soba (check-in) i rješavanje tehničkih kvarova u hotelu. Aplikacija zapravo predstavlja real-time vođenje radnih procedura. Osoblje u domaćinstvu na svojim mobilnim uređajima u svakom trenutku raspolaže informacijama o statusima soba i rasporedu dnevnih zadaća, a status završenih zadataka u realnom vremenu komuniciraju s menadžmentom hotela.

 

100 milijuna kuna

uložit će 
u Bizovačke toplice

Aplikacija je integrirana s recepcijskim programom te na bazi dnevne zauzetosti hotela automatski generira zadatke koje osoblje dobiva na svoje mobilne uređaje. Osoblje rješava pristigle zadatke te unutar aplikacije potvrđuju da su odrađeni. Primjerice, u slučaju nastalog kvara u hotelskoj sobi sobarice svojim uređajem fotografiraju i elektroničkim putem prosljeđuju to odjelu tehničke službe.

Svojedobno smo pisali o tome da će taj sustav biti ponuđen tržištu, što je s tim planovima?

Interes za aplikaciju je velik, čak su i neke renomirane inozemne tvrtke iskazale interes te je planiramo ponuditi tržištu nakon što obavimo završna testiranja. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

A nije nam stigla objasniti kako je tata prebacio hotele iz pifa suncena sebe i onda prije par godina prodao srbima iz marfina firmu.bas cudno da im je promocija u beogradu dobro prosla. A najbolje jos da drzava plati njemcu subvenciju da leti prazan iz zagreba na brac,nakon sto je upucala 100 milja kuna u propali aerodrom brac koji ima 3 slijetanja dnevno i 30 zaposlenih.

New Report

Close