Prkoseći krizi i novim trendovima u svijetu medija, na kioscima se pojavio Zagrebački list, novi lokalni tjednik koji će izlaziti subotom na 80 stranica. Naklada je 30.000 primjeraka, a prodaje se po 10 kuna.
Zanimljivo je što izdavači nisu iz Zagreba, nego iz Bjelovara. Jedan od njih, Zvjezdan Crlenjak, tamošnji je vodeći medijski poduzetnik – u njegovu su portfelju Bjelovarski list i Radio Terezija, dok je na portalu Bjelovarac suvlasnik.
Zaposlili 15 osoba
Za krizna vremena, brojke koje se vrte oko novog projekta impresivne su: u Zagrebačkom listu je zaposleno 15 osoba, a angažirano je i osmero honoraraca.
Glavni urednik je Željko Brkić, u uredničkom timu su i Zrinka Gabelica Toplek, Igor Capan, Miroslav Edvin Habek i Željko Valentić.
“Ekonomska kriza se i dalje osjeća, ali vjerujem da će uskoro završiti i zato ulazimo u nove projekte”, rekao nam je Crlenjak.
Zašto se bjelovarski poduzetnik odlučio proširiti na Zagreb? “Vrlo jednostavno, Zagreb i zagrebačka županija nama su susjedne županije. Osim toga, govorimo o gradu s najviše potencijala u Hrvatskoj i zato smo se odlučili za glavni grad i njegovu širu okolicu. Sadržajem smo orijentirani i na značajnije gradove koji su s njim usko vezani. Tako će i Velika Gorica, Samobor, Zaprešić i Dugo Selo dobiti medijski prostor o važnim temama za njihovu životnu, poslovnu i političku sredinu”, kaže Crlenjak.
U novom tjedniku je i veliki sportski prilog na 12 stranica, orijentiran na lokalne sportove, klubove i sportaše.
“Za nas ne postoje samo veliki klubovi iz nekoliko najvažnijih sportova, mi pratimo sve uspješne, zanimljive sportaše, od najmlađih do veterana”, kaže Crlenjak. Dodaje kako je zadovoljan razvojem medijskog biznisa kojim se bavi u Bjelovaru, a s ponosom ističe da na vrijeme isplaćuje plaće i obveze prema državi.
Bez pritisaka na medije
Na pitanje ima li u Bjelovaru problema s pritiscima lokalnih vlasti, odgovara – “o pritiscima prema medijima se dosta pričalo, ali ja nisam imao takva iskustva”. Tvrdi i da će odnos Zagrebačkog lista prema zagrebačkom gradonačelniku biti “isti kao i prema svima- objektivan i profesionalan”.
Crlenjakov partner u projektu izdavanja novog tjednika je Zvonimir Sedlić. Njegova obitelj osnivač je Sedlić grupe, vodeće agrarne grupacije na području Bjelovara – imaju 287 milijuna kuna prometa, 100.000 tona otkupljene robe i 50.000 tona izvoza godišnje. “Zvonimir Sedlić je uspješan poduzetnik u svijetu agrara, uvijek je spreman na nove izazove i tako se htio okušati i u medijskom biznisu”, objasnio nam je motive Crlenjak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu