Bivši šef Dalekovoda imenovan u Upravu Rijeka Gatewaya

Autor: Josipa Ban , 03. rujan 2024. u 07:00

Promjene u vodstvu Vujnovčeve tvrtke koja će uz Maersk upravljati najmodernijim kontejnerskim terminalom u Hrvatskoj.

Tomislav Žunić napustio je tvrtku Rijeka Gateway u kojoj je više od dvije godine bio član Uprave i glavni financijski direktor. Kompaniju koja gradi kontejnerski terminal na riječkoj Zagrebačkoj obali “napušta iz osobnih razloga”, navedeno je u priopćenju za medije. Njegovu poziciju preuzeo je Tomislav Rosandić, donedavni predsjednik Uprave Dalekovoda, koji je na čelnoj poziciji graditelja dalekovoda proveo pet godina. Bio je i član Uprave te glavni financijski direktor u državnoj HEP Grupi od 2014. do 2018. Iz sektora energetike i elektrotehnike Rosandić prelazi u nove vode upravljanja kontejnerskim terminalom koji bi s radom trebao početi sljedeće godine i u koji će sveukupno biti uloženo 380 milijuna eura (200 milijuna u prvoj fazi te dodatnih 180 milijuna u drugoj, odnosno kroz narednih 10 godina).

Novo rukovodstvo

Rijeka Gateway je tvrtka koju su krajem 2021. osnovali APM Terminals (51 posto), dio danskog brodara Maerska, te Enna Logic (49 posto), dio Enna Grupe, osnivača Pavla Vujnovca, kojoj je odobrena koncesija za terminal na 50 godina. Novi glavni direktor financija u dvočlanoj Upravi kompanije pridružit će se Peteru Corfitsenu, predsjedniku Uprave, koji je nedavno, u travnju, stigao u Rijeku s pozicije izvršnog direktora Maersk Air Cargoa.

Promjena čelnog čovjeka kompanije tada je objašnjena potrebom stvaranja “potpuno poslovno usmjerene uloge generalnog direktora”. Kako gradnja napreduje, naime, poslovni dio – operativa i komercijala – postaje sve važniji. “Tomislav Žunić imao je neprocjenjivu ulogu u osiguravanju pravnih i financijskih temelja Rijeka Gatewaya kao jednog od najvećih infrastrukturnih projekata u Hrvatskoj. U tvrtki smo ponosni što smo imali priliku raditi s njim. Tomislav Rosandić je iskusni profesionalac koji će svojim bogatim iskustvom i znanjem doprinijeti da se naš projekt nastavi razvijati punom parom i prema ambicioznim planovima”, komentirao je Corfitsen promjenu u Upravi.

Kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali bit će najveći projekt u povijesti riječke luke i mogao bi Rijeku vratiti na kartu značajnih europskih luka.

Pad prometa

Posljednji podaci Državnog zavod za statistiku pokazuju da je u prvih šest mjeseci ove godine promet robama u domaćim morskim lukama pao 16,3 posto u odnosu na isto razdoblje lani, odnosno na nešto više od 10 milijuna tona. U drugom kvartalu taj je pad nešto manji (7,8 posto). Promet je najviše pao u luci Omišalj (23 posto), a najviše je rastao u luci Bakar (9,4 posto). U luci Rijeka prometa roba zabilježio je rast od 7,7 posto.

S novim terminalom, za koji investitori kažu da će biti tehnološki najsofisticiraniji u ovom dijelu Europe, trebali bi postati zanimljiviji prijevoznicima.

Komentirajte prvi

New Report

Close