Povjerenstvo za sprječavanje sukoba interesa u četvrtak je bivšeg ministra obrane Antu Kotromanovića zbog plaćenog avionskog leta na relaciji Zagreb – Mali Lošinj i natrag za privatne potrebe kaznilo s 30.000 kuna.
Povjerenstvo je utvrdilo da je Kotromanović bio u sukobu interesa i da se plaćanjem usluge leta od strane privatnog subjekta, tj. ruskog kapitala mogao dovesti u odnos zavisnosti prema tvrtki koja je to platila.
Kotromanović nije iskoristio svoje pravo da se očituje o tom slučaju.
Isto tako, Povjerenstvo je odlučilo sankcionirati 23 bivša dužnosnika zbog toga što su uz svoje redovite dužnosti u vladi bili članovi upravnih vijeća Agencije za ugljikovodike te Agencije za investicije i konkurentnost kao i upravnog vijeća Savjetodavne službe.
Vijeće je utvrdilo da dužnosnici među kojima su Slavko Linić, Branko Grčić, Gordan Maras, Boris Lalovac nisu bili u sukobu interesa, ali su formalno povrijedili zakon budući da te agencije u to vrijeme nisu bile na popisu trgovačkih društava i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za Republiku Hrvatsku.
Na sjednicu je došao Grčić koji je u ime dužnosnika rekao "ako je to i bila povreda, ona je nastala zbog neinformiranosti a nikako nije bila namjerna ni osobna". Dužnosnici su kažnjeni u rasponu od opomene do 4000 kuna.
Povjerenstvo je također utvrdilo da bivši pomoćnik ministra branitelja Bojan Glavašević nije postupao savjesno kada je koristio nosače za automobil u vlasništvu ministarstva za privatne svrhe.
No, to je situacija u kojoj se nije okoristio niti je oštetio ministarstvo te za njegov slučaj nije propisana sankcija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sve.bitange na vlasti
Znači, u ovom slučaju se prodao Rusima za jedan jedini let u prosječnom zrakoplovu, ali je s druge strane u remontnom biznisu s Ukrajincima bio nepokolebljiv kao stijena?
Uključite se u raspravu