Bit će promjena: Zagrebački Gradski ured za prostorno uređenje oglasio se o remetinečkom rotoru

Autor: Poslovni.hr/Hina , 28. siječanj 2020. u 08:58
Foto: Jurica Galoić / Pixsell

Iz Gradskog ureda naveli su danas da će se vrijeme do završetka radova, koji se očekuju u svibnju, iskoristit za podešavanja, prilagodbu i učenje svih sudionika u prometu Grada Zagreba.

Zagrebački Gradski ured za prostorno uređenje priopćio je u ponedjeljak da se prilagođavaju i sinkroniziraju semafori na rotoru Remetinec, puštenom jučer u promet, jer kod složenih projekata poput rekonstrukcije rotora, treba vremena za prilagodbu prometnih parametara.

"Europska praksa za ovako složene projekte zahtijeva vrijeme prilagodbe i podešavanja svih prometnih parametara u vremenu od 30 do 60 dana", istaknuto je u propćenju nakon što su u ponedjeljak ujutro zabilježene prometne gužve na rotoru Remetinec.

 

Danas manje gužve

Nakon jučerašnjeg dana kada su zabilježene veće gužve na ulazu u novi rotor, danas nešto prije 8 sati nismo zabilježili veće zastoje na tom području.

Radovi na rekonstrukciji rotora počeli su u kolovozu 2018. a u nedjelju je u promet puštena prva cjelina, koja obuhvaća cestovne prometnice na rekonstruiranom rotoru, izvedene tunelske podvožnjake i sve pristupne cestovne pravce iz Remetinečke ceste, Dubrovačke avenije, Jadranske avenije i Jadranskog mosta. Dovršetak druge uporabne cjeline, tramvajska pruga, pješačke i biciklističke staze te hortikulturno uređenje okoliša, planiran je do početka svibnja ove godine.

Iz Gradskog ureda naveli su danas da će se vrijeme do završetka radova, koji se očekuju u svibnju, iskoristit za podešavanja, prilagodbu i učenje svih sudionika u prometu Grada Zagreba.

Također, najavili su da će za vrijeme najvećih prometnih gužvi, u jutarnjim i poslijepodnevnim satima, produljiti trajanje semafora za 34 posto, što znači da će za toliko produljti trajanje zelenog, ali i crvenog svjetla, te nastaviti pratiti kretanje prometa na tom području.

Objasnili su kako su se čekanja pojavila "kao rezultat promijenjene navike kretanja vozila zbog privremene regulacije prometa, ali i zbog toga što su vozači za lijeva skretanja koristili isključivo jedan, lijevi prometni trak, dok je dok desna prometna bila neiskorištena".

Komentari (1)
Pogledajte sve

pa gdje su kape, okrugle brošure, majice za milju kuna?

New Report

Close