Zeleno gospodarstvo
Nutty Barice

‘Bilo mi je teško pronaći zdravi snack, pa sam ga sama napravila’

Maja Fertalić osmislila je snackove od orašastih plodova i prirodnih šećera.

Poslovni dnevnik
24. listopad 2024. u 07:25
Kupci su sve osvješteni oko toga što je u proizvodima i prepoznaju manje i kvalitetnije brendove, kaže Maja Fertalić/Maja Fertalić

Kada sam 2020. dobila dijagnozu multiple skleroze, svijet mi se okrenuo naglavačke. Bila je to prekretnica u mom životu, ali umjesto da se predam, odlučila sam boriti se na svoj način.

Promijenila sam prehranu kako bi umanjila simptome MS-a, a najveći izazov bio je pronaći prikladan snack koji je zdrav, ukusan i jednostavan za ponijeti. Shvatila sam da moram sama stvoriti ono što tražim. Tako su se rodile Nutty Barice – snackovi od orašastih plodova i prirodnih šećera, koje sam najprije napravila za sebe, a kasnije su ih zavoljeli moji prijatelji i šira zajednica.

Prva Barica je napravljena u mojoj kuhinji, a njezina poruka je bila jasna: zdravo može biti i ukusno”, ispričala nam je Maja Fertalić, osnivačiva brenda Nutty za koji kaže da ima jednostavnu filozofiju: zdravlje, kvaliteta i autentičnost.

Rast zdrave prehrane

“Svaka Barica je doslovno puna šaka orašastih plodova – a znamo koliko su oni korisni za naše tijelo. Pločice ne sadrže gluten, rafinirane šećere niti palmino ulje, što ih čini zdravim i održivim izborom. Kvaliteta nam je ključna, koristimo sastojke od lokalnih dobavljača kad god je to moguće i kontroliramo svaki korak proizvodnje”, ističe Maja i dodaje kako u samom procesu proizvodnje rade sve kako bi smanjili otpad i uveli održive procese.

Svjesni su da je svaki mali korak bitan i uvijek traže načine kako dodatno smanjiti svoj ekološki otisak. “Pokušavamo proizvoditi što je manje moguće otpada, od naših dobavljača tražimo da nam isporučuju proizvode u što prikladnijem pakiranju i naravno savjesni smo po pitanju reciklaže”, kaže osnivačica Nuttyja i dodaje kako primjećuje rast kategorije zdrave prehrane, kako sa strane konzumacije tako i sa strane proizvođača.

Širenje u inozemstvo

“Sve više se prepoznaju manji i kvalitetniji brandovi i njihovi proizvodi, a kupci su sve osvješteniji oko toga što je u proizvodima koje konzumiraju. Tu je odgovornost i na nama proizvođačima da educiramo potrošače, pa je jedna od stvari koje uvijek ističemo to da su Barice napravljene samo od onih sastojaka koje su navedene na prednjoj strani pakiranja”, ističe Maja Fertalić i poručuje kako trenutno rade na tome da Nutty Barice budu dostupne u što više trgovina diljem Hrvatske, a planiraju i širenje na inozemno tržište.

New Report

Close