Web stranica s bijelim listama pokazuje – više je toga pojeftinilo nego poskupjelo. No, kad se potrošače pita – oni to još nisu zapazili.
“Pojeftinjenja su uglavnom artikala koji se baš ne kupuju svakodnevno i na razini od 4 do 20 i nešto posto, a ima onih što su poskupjeli od 20 do 100 i nešto posto”, ističe Ana Knežević iz Udruge Potrošača.
A web stranica pokazuje – najviše je poskupjelo povrće. I to paprika – više od 100 posto, u odnosu na zadnji dan lanjske godine, točno 100 posto skuplja je i rajčica, tu su i luk i kelj, a i tikvicama je cijena viša za čak 42 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu