Baza turizma na selu: 160.000 OPG-ova

Autor: Marija Crnjak , 08. lipanj 2015. u 22:01
Arhivska fotografija: Kristina Štedul Fabac / Pixsell

U nacionalnom katalogu objedinjena ponuda izletišta, kušaonica, etnozbirki, ugostiteljskih usluga…

Ministarstvo turizma i Hrvatska gospodarska komora (HGK) predstavili su u ponedjeljak prvi nacionalni katalog Ruralni turizam Hrvatske, u sklopu provedbe projekta umrežavanja poslovnih subjekata ruralnog turizma te daljnjeg profiliranja i promocija tog segmenta turizma. U katalogu je prvi put na jednome mjestu objedinjena ponuda koja obuhvaća objekte sa smještajnim kapacitetima, izletišta, kušaonice, vinotočja, etnografske zbirke i ugostiteljske usluge. Cilj projekta je poticanje regionalnog razvoja, samozapošljavanje i motiviranje mladih za ostanak na selu. Inače, ruralni turizam u Hrvatskoj ima potencijal u više od 160 tisuća upisanih poljoprivrednih gospodarstava.

“Ruralni turizam pomaže očuvanju lokalnog identiteta, tradicije i običaja, štiti okoliš, jača autohtonu, tradicijsku i ekološku proizvodnju, a kako je u proteklom desetljeću nastala potpuno nova situacija na međunarodnom tržištu potražnje, nužnost je stvarati kompleksnije pakete motiva za putovanja. Razvijaju se novi oblici turizma, ekoturizam, kulturni, tematski, avanturistički te kružna putovanja i nautički turizam. U svim tim područjima Hrvatska ima mnogo neiskorištenih potencijala te putem poticanja izrade razvojnih programa potiče i njihovu realizaciju državnim bespovratnim potporama“, kazao je na predstavljanju kataloga ministar turizma Darko Lorencin. Ministarstvo je lani za projekte na kontinentu izdvojilo 4,9 milijuna kuna za 94 projekta, a iz Fonda za razvoj turizma u tri godine izdvojeno je 11,37 milijuna kuna za 35 projekata.

Realizacijom ovog projekta HGK ostaje jedan od nositelja nacionalne promocije ekoloških i tradicijskih proizvoda, sela, poljoprivrede, hrane, turizma te hrvatske kulture i baštine, koje promoviraju kroz projekte Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Kupujmo Hrvatsko, kažu u Komori.

“Daljnjim usmjeravanjem snaga na ulaganja u razvitak ruralnog turizma, na unapređenje obnove objekata i područja povijesnih, kulturnih i tradicijskih vrijednosti, kao i poticanjem plasmana autohtonih i tradicijskih proizvoda hrvatskog sela kroz turizam, možemo stvoriti veće mogućnosti zapošljavanja stanovništva različitog profila zanimanja i dobnih skupina koji žive na ruralnom prostoru“, poručio je potpredsjednik HGK Josip Zaher na predstavljanju kataloga.

Komentirajte prvi

New Report

Close