Banku uvjerite da je vaša ideja dovoljno dobra da je financira

Autor: Saša Paparella , 15. ožujak 2015. u 21:59
Krešimir Delač, Simulus/Marko Jurinec/PIXSELL

Kako pripremiti kreditorima ‘neodoljiv’ kreditni zahtjev.

Krešimir Jusup iz Hrvatskog telekoma (HT) održao predavanje o temi "Ured u oblaku – uz Cloud usluge ured je tamo gdje ste vi".

Sudionici su tako mogli doznati odgovore na pitanje što je uopće cloud, kako se njegovim korištenjem mogu smanjiti troškovi poslovanja te zašto je za poslovanje konkretne tvrtke sigurnije da njihovi poslovni podaci budu pohranjeni na cloudu jer su tamo sigurniji nego primjenom tradicionalnih informatičkih rješenja. Sudionicima je objasnio i što dostupnost cloud usluga znači za konkretan posao te koje sve koristi poduzetnici mogu imati od takve tehnologije.

Matea Janton (Degordian) održala je predavanje "Digitalni marketing – s malim budžetom do uspješne kampanje", u sklopu koje je sudionicima prenijela neke ideje kako sa što manje novaca napraviti učinkovitu kampanju. Borna Segulin (MojKvart) nazočne je podučio kako pospješiti svoje poslovanje uz Google oglašavanje. Krešimir Delač iz Simulusa u suradnji s Privrednom bankom Zagreb auditoriju je objasnio kako napisati kreditni zahtev "koji će bankama biti neodoljiv". Poduzetnici su tako mogli naučiti kako izbjeći česte pogreške prilikom razgovora u banci. "Na vama je da banku uvjerite da je vaša ideja dovoljno dobra da je financira. Bankar ne zna sve, a najmanje zna o vašem poslu, pa je na vama da ga pokušate uvjeriti", objasnio je Delač.

Poduzetnicima je objasnio da banka nije protivnik nego partner koji može imati koristi od dobre poduzetničke ideje. Na predavanju "Imate projekt, a nemate novca?" bilo je riječi o mogućim uštedama novca putem energetske učinkovitosti. Vesna Bukarica i Sunčana Matić iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost govorile su o programima sufinanciranja iz područja energetske učinkovitosti te o otvorenim natječajima i javnim pozivima koji su interesantni poduzetnicima.

Bukarica je istaknula da trebno raditi na edukaciji kao podlozi za podizanje razine svijesti o potrošnji energije koja je u Hrvatskoj na niskoj razini. Istaknula je da poduzetnici mogu prepoznati svoje potrebe i interese koje bi kao projekt proveli u svojoj tvrtki, a za što mogu dobiti potporu Fonda. Poduzetnici su tom prilikom informirani i o projektu Zeleni ured, motivacijsko- edukativnoj radionici koju je u posljednje četiri godine prošlo 14.000 djelatnika u više od 300 radonica. Cilj tog projekta je podizanje svijesti o potrošnji energije te odgovornije ponašanje prema okolišu. Rečeno je i da čak 85 posto objekata u Hrvatskoj ne zadovoljava propis o toplinskoj zaštiti.

Komentirajte prvi

New Report

Close