Bandić ponovno pokušava uvesti naplatu parkiranja u cijelom gradu

Autor: Poslovni.hr/Hina , 27. veljača 2020. u 09:06
Foto: Patrik Macek / Pixsell

‘Dok drugi gradovi i općine idu prema ukidanju i smanjenju prireza i nameta svojim građanima, Milan Bandić krenuo je suprotnim smjerom.’

Zagrebački HSLS pozvao je u četvrtak stranke u zagrebačkoj Gradskoj skupštini da se usprotive prijedlogu gradonačelnika Milana Bandića da uvede naplatu parkiranja u cijelom Zagrebu te tako spriječe novo podizanje troškova života Zagrepčana.

“Milan Bandić po treći puta u zadnjih pet godina pokušava uvesti naplatu parkiranja u cijelom Zagrebu kako bi zatvorio minus od preko milijardu kuna u zagrebačkom proračunu koji je nastao njegovim lošim gospodarenjem novcem Zagrepčana”, ističe u priopćenju Darko Klasić, predsjednik kluba HSLS-a i nezavisnog zastupnika Vladimira Ferdeljija.

Podsjeća kako je Bandić istu ideju probao realizirati i nakon prošlih izbora prijedlogom o uvođenju tzv. pet parkirališnih zona na području cijelog grada kao i 2017. godine, što je HSLS Grada Zagreba uspio spriječiti.

“Razlozi za novi udar tada i sada na standard naših sugrađana gradonačelnik je pronašao u troškovima uređenja parkirališnih mjesta kao i rješavanja pitanja nedostatnog broja parkirnih mjesta u Gradu Zagrebu. Ovu odluku u najmanju ruku smatramo licemjernom”, kaže Klasić.

Pitanje nedostatnog broja parkirnih mjesta rješava se izgradnjom novih parkirnih mjesta, stimuliranjem građana u korištenju javnog prijevoza te planiranje novih parkirališnih mjesta pri izgradnji stambenih i poslovnih jedinica, naročito sada u okviru izrade novoga GUP-a a ne proširenjem naplate parkinga na područje cijelog grada.

“Dok drugi gradovi i općine idu prema ukidanju i smanjenju prireza i nameta svojim građanima, Milan Bandić krenuo je suprotnim smjerom te, uz najveći prirez u državi i najskuplje komunalne usluge svojim građanima, namjerava ovim poskupljenjem indirektno uvesti novi porez a sve u svrhu krpanja proračuna Grada Zagreba”, stoji u priopćenju zagrebačkog HSLS-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close