Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić izjavio je danas da njegova najava o komercijalizaciji 75 posto Zagrebačkog velesajma (ZV) zapravo znači koncesiju i najam, dok za prodaju ima vremena.
Za tri mjeseca će nova Uprava ZV-a izaći sa strategijom razvoja velesajma idućih 20 godina, što uključuje i njegov redizajn, najavio je Bandić.
Na upit novinara znači li najava o komercijalizaciji 75 posto ZV-a moguću prodaju tolikog dijela poduzeća, kako bi se uredio preostali dio, Bandić je odgovorio da su oblici komercijalizacije razni, a prodaja je zadnja stvar o kojoj razmišljaju.
Bandić je naglasio da je Zagreb startao u 2014. godini s plusom. "Sanirali smo Zagrebački holding s dvije milijarde kuna i sada se očekuje rezultat, a to znači veću kvalitetu javne usluge i na kraju prvog kvartala smanjenje cijena nekih komunalnih usluga", rekao je Bandić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu