Badel preuzima Vinoplod, ali neće ga ‘utopiti’ već ojačati

Autor: Marija Brnić , 01. srpanj 2019. u 13:01
Vinoplod zadržava svoj pravni subjektivitet i brendove te nastavlja proizvodnju/Duško Jaramaz/PIXSELL

Najveći proizvođač alkohola za 4,5 mil. kn će imati 95% vinarije, najavio je i ulaganja u marketing i ine segmente.

Mali dioničari, većinski vlasnici Vinoplod-vinarije otvorili su vrata ulasku Badela 1862, nakon što prije mjesec dana prvi pokušaj nije uspio.

Na izvanrednoj skupštini dioničara šibenskog vinara, koji je u kroničnoj krizi, krajem prošlog tjedna s 85% glasova izglasana je prijelomna odluka o smanjenju temeljnog kapitala s 28,98 milijuna na 222,9 tisuća kuna, radi pokrića dijela gubitka iz prethodnih godina, te odluka o dokapitalizaciji u gotovini, kojom će Badel s 4,5 milijuna kuna postati 95-postotni vlasnik.

  "Nakon što je Meteor grupa uspješno provela restrukturiranje Badela 1862 i u rekordnom roku isplatila sve vjerovnike te je Badel 1862 započeo novi razvojni ciklus smatramo da treba sačuvati i Vinoplod te nastaviti s oporavkom i jačanjem domaće proizvodnje alkoholnih pića u kojoj Hrvatska ima vrijednu tradiciju i znanje", naglašavaju iz Badela.

Na upit o daljnjim koracima ističu da su planom restrukturiranja koji je izrađen u suradnji s Upravom, a koji trebaju formalno podržati vjerovnici u predstečajnoj nagodbi, uz dokapitalizaciju predviđena "sveobuhvatna ulaganja koja već godinama izostaju zbog negativnog poslovanja i nagomilanih gubitaka". Najnužnijima drže ulaganja u jačanje prodajnih i marketinških aktivnosti, ali i druge segmente poslovanja.

Novi vlasnici Vinoploda po riječima direktora Damira Lasana osim što su se pokazali kao jedini strateški partner kojeg ne zanima isključivo receptura za Vinoplodovu čuvenu travaricu niti atraktivnu nekretninu na 22000 kvadrata, zaokružit će Vinoplodovim brendovima svoju paletu proizvoda, ali i podići konkurentnost proizvodnje u Šibeniku i otvoriti im vrata na širem tržištu za što im je dosad manjkalo snage. Vinoplodov je izvoz bio simboličan, a osim zajedničke prodaje ulazak u sustav najvećeg domaćeg proizvođača alkoholnih pića donosi i manje troškove nabave etiketa, boca…

No, Lasan tvrdi da su osigurali da se Vinoplod ne 'utopi' u Badel. Pet je točaka usuglašenih u tom kontekstu – Vinoplod će zadržati pravni subjektivitet i logo, nastavit će s proizvodnjom na postojećoj lokaciji na kojoj je u zakupu prostora od DAB-ova SPV-a, zadržava 62 zaposlenika, te njihova materijalna prava, a u proizvodnji će ostati svi njegovi poznati brendovi. Iako je najveći proizvođač na hrvatskom tržištu jakih alkoholnih pića i vina, u Badelu 1862 kažu kako s obzirom na trenutačnu tržišnu poziciju Vinoploda i njegovo već dugo opadajuće poslovanje ne očekuje da će za ovu akviziciju biti potrebna suglasnost AZTN-a. 

Komentirajte prvi

New Report

Close