Zrakoplovni analitičar Alen Šćuric za Večernji list kaže kako se jednostavno dogodilo da trenutno zrakoplovne kompanije u teoriji mogu ići preko pola što nekima odgovara, no većini ne . – Ili im je ostalo da lete preko juga na Tursku i preko Bliskog Istoka pa na Daleki Istok, uključujući tu i Južnu Koreju i Japan koji u smješteni visoko. Tu se gubi veliki novac jer se mora letjeti nekoliko sati duže, ali nemaju alternative. Dobar dio tog prometa zato sada ide preko Hrvatske, stjecajem okolnosti mi ćemo zbog toga ozbiljno zaraditi. Sada druge alternative zrakoplovne kompanije naprosto nemaju, kaže Šćuric.
Sankcije na zrakoplovni prijevoz snažno su udarile Rusiju, kao i niz aviokompanija koje sada rute prema Aziji moraju preusmjeravati, jednim ozbiljnim dijelom i preko naših aerodroma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu