Direktor te agencije Agen Begić kaže, međutim, kako ne treba zaključiti da se tržište oporavlja jer je međugodišnji rast prodaje u listopadu rezultat niske osnove za usporedbu iz lanjskoga listopada, kada je prodano samo 1997 automobila. Rast u odnosu na rujan objašnjava tradicionalno slabim devetim mjesecom i uobičajenim zahuktavanjem prodaje u listopadu. Tek kad bi tržište raslo nekoliko mjeseci uzastopce, moglo bi se govoriti o oporavku, ističe Begić. Prema sadašnjem trendu, u cijeloj 2013. bit će prodano oko 27.800 automobila, što je 12 posto manje nego 2012. i 32 posto manje nego 2011. godine.
Od početka godine do kraja listopada prodano je 24.158 novih automobila ili 15 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. Najveći prodajni udjel među automobilskim markama ostvario je Volkswagen sa 4141 automobilom, što mu je bilo dovoljno za 17,1-postotni udio. Slijedi Opel sa 2489 prodanih automobila i udjelom od 10,3 posto te Peugeot sa 1773 automobila i udjelom od 7,3 posto. Najprodavaniji model je Volkswagen Golf, a slijede Volkswagen Polo, Opel Astra, Opel Corsa i Hyundai i30.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu