Treći trak autoceste na dionici Karlovac– Zagreb i projekt zaštite od buke na nizu lokacija smještenih u blizini gradova i naselja kroz koja prolazi autocesta, najvažniji su projekti Autoceste Rijeka – Zagreb u idućim godinama.
Kako piše Novi list, definirani su Master planom ARZ-a, strateškim dokumentom koji analizira, definira i ocjenjuje moguće varijante razvitka autocestovne mreže na dionici Zagreb – Karlovac i njezin utjecaj na cjelokupnu cestovnu mrežu i gospodarstvo RH, te definira i projekte koji će dati dodatnu kvalitetu autocesti čija je gradnja započela prije više od 45 godina.
Autocesta Rijeka – Zagreb spada među najprometnije autoceste u državi, a pritom uvjerljivo najveći promet u Hrvatskoj ima dionica Karlovac – Zagreb. Prošle godine je zabilježen prosječan godišnji dnevni promet (PGDP) od 32.693 vozila, što je jedan od parametara koji ukazuje na opravdanost potrebe izgradnje trećeg traka, projekta o kojemu se u ARZ-u počelo razmišljati još prije desetak godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ma da, strabag vam je narućio da gradi bespotrebnu cestu?!
rađe gradite 2tračne pruge i uvedite moderne vlakove
Najprometnija dionica samo zato jer u ovoj drzavi sve mora ići kroz Zagreb. Umjesto da su radili slijepo crijevo prema Sisku mogli su napraviti dionicu od Kutine do Karlovca preko Petrinje i Siska i rasteretili bi dionicu ZG – Ka. A samim tim i smanjili čepove u ljetnoj sezoni na naplati u Lučkom.
Na cesti bez vozila a što je najvažnije bez kamiona grade 3 trak to samo mogu naši mozgovi.
Siromašna Bavarska ima samo dva traka na, A 8 Auto bahn Munchen – Salzburg na kojem prođe više vozila za jedan tjedan nego na Zagreb Karlovac za stoljeće.
pametnom dosta nažlost takvi su kod nas manjina
Farbajmo tunele .. ups … nema tunela, ajmo treći trak
Uključite se u raspravu