Austrijska pošta preko Webera cilja i na značajan tržišni udio s pismima

Autor: Suzana Varošanec , 12. rujan 2014. u 11:21
Igor Velimirović, generalni direktor tvrtke Weber Escal

Slijedi nastavak žestoke tržišne utakmice, s naglaskom na udjel u rukama privatnih operatera.

Austrijska pošta planira zauzeti značajan tržišni udio u području distribucije adresiranih pošiljaka u Hrvatskoj putem tvrtke Weber Escal, koju je preuzela 2007.

Takva najava nije mogla proći nezapaženo na jučerašnjoj svečanosti upriličenoj u Zagrebu u povodu 20 godina poslovanja Webera. Naime, očito je da slijedi nastavak žestoke tržišne utakmice, s naglaskom na udjelu u rukama privatnih operatera. Inače, rezultate navedenih kompanija predstavili su Walter Hitziger, član Uprave Austrijske pošte te Igor Velimirović, generalni direktor tvrtke Weber Escal. Po općim ocjenama nazočnih oni su impresivni. Austrijska pošta na kraju prošle godine imala je 24.211 stalno zaposlenih, dok je prihod Grupe iznosio 2,37 milijardi eura, a dobit 186 milijuna eura.

 

2,4mlrd.

eura iznosio je prihod Austrijske pošte u 2013. godini

Pozitivan trend rezultat je rasta u segmentu paketne distribucije i strateških internacionalnih ulaganja. Naime, ona je još 2003. započela svoje širenje na području Srednje i Istočne Europe. U Hrvatskoj je prisutna nekoliko godina, i to putem tvrtki Overseas express, lidera u paketnoj distribuciji, te Webera koji je lider u distribuciji neadresiranih promotivnih materijala (letci). S naglim rastom u volumenu i prihodima, poslujući u sastavu Austrijske pošte, Weber snažno širi svoje poslovanje i, ilustracije radi, danas u Hrvatskoj on dostavlja u kasliće četiri od pet letaka. Trenutačno s letcima drži 74 posto tržišnog udjela, s ciljem da ostane snažni lider, uz ukupno 500 milijuna distribuiranih letaka u 2014.

U tom segmentu planira i daljnje proširenje distributivne mreže (s 57 distributivnih centara pokriva 80 posto teritorija) te inovativna IT rješenja. Međutim,  prošlogodišnja liberalizacija poštanskih usluga otvorila je dodatni prostor u području adresirane pošte, u čijem segmnetu poslovnih korisnika Weber ima velike ambicije."Što se tiče distribucije pismovnih pošiljaka, naš je cilj postati najveći alternativni poštanski operater u Hrvatskoj", potvrdio je Velimirović dodajući da će s 11,5 mil. dostavljenih pisama u ovoj godini imati 5% volumena, a u sljedeće dvije godine cilj je ukupno 10%. 

Komentirajte prvi

New Report

Close