Evo kako je Atlantic procijenio vrijednost ugovora s Unileverom

Autor: Božica Babić , 05. prosinac 2013. u 10:33
Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic grupe/Boris Šćitar/PIXSELL

Oba tržišta za Unilever su važna, a potpisivanjem ugovora s vodećim distributerom u regiji žele osnažiti poslovanje.

Atlantic grupa novi je distributer za ukupan asortiman tvrtke Unilever, jednog od najvećih svjetskih proizvođača robe široke potrošnje, i to za hrvatsko i slovensko tržište.

Vodstva dviju kompanija u srijedu su potpisala godišnji ugovor težak 32 milijuna eura. U proizvodnom portfelju Unilevera, čiji godišnji prihod prelazi 50 milijardi eura, nalaze se brojne robne marke među kojima su: Knorr, Rama, Lipton, Bertolli, Hellmann's, Dove, Axe, Rexona.Preuzimanjem Unileverova distributivnog porfelja na hrvatskom i slovenskom tržištu Atlantic grupa potvrđuje status vodećega distributera u regiji, naglasili su tom prigodom u kompaniji.

Predsjednik Uprave Atlantic grupe Emil Tedeschi kaže da na potpis ugovora gleda kao na veliko priznanje  tako moćne internacionalne kompanije kao što je Unilever, koji je između brojne konkurencije prepoznao kvalitetu i potencijal tvrtke koju on vodi, a koja distribuciju uspješno razvija dulje od 20 godina.Harm Goossens, izvršni potpredsjednik Unilevera za središnju i istočnu Europu, tek je kratko naveo kako od suradnje s Atlantic grupom u Hrvatskoj i Sloveniji imaju velika očekivanja. Oba tržišta za Unilever su važna, a potpisivanjem ugovora upravo s vodećim distributerom na području cijele regije, dodao je, Unilever želi osnažiti poslovanje i ubrzati rast te kupcima i potrošačima pružiti kvalitetniju uslugu.

Vrijednost ugovora određena je, kažu u Atlanticu, prema ukupnoj prosječnoj godišnjoj vrijednosti prodaje iz portfelja Unilevera koja je ostvarivana na tržištima Hrvatske i Slovenije. Atlantic uz hrvatsko i slovensko tržište kao distributer još posluje u Srbiji i Makedoniji, dok je kroz partnerstvo s distrubucijskom kompanijom Ataco prisutan u BiH i Crnoj Gori. Distribucija robnih marki principala u ukupnom poslovanju Atlantica prije preuzimanja Unilevera imala je udjel od 14,8 posto. Širenje distribucijskoga portfelja uz unapređenje usluge, ističu, sastavnica je njihova strateškog usmjerenja. 

Komentirajte prvi

New Report

Close