Atlantic prodao distribuciju vode, zadržava punionicu

Autor: Marija Crnjak , 23. prosinac 2019. u 22:00
Atlantic i dalje ima brendove Kala i Kalnička/ JULIO FRANGEN

Kompanija se usmjerava na područja koja generiraju rast. Bionatoru Bidon vode kupila Aquaviva.

Atlantic Grupa je, u skladu s korporativnom strategijom izlaska iz manjih i non-core biznisa, prodala distribuciju bidona kao osnovnu djelatnost tvrtke Bionatura Bidon Vode, zadržavajući brend Kala i ukupno poslovanje vezano uz punionicu vode, objavili su iz kompanije na Zagrebačkoj burzi.

Bionaturu Bidon Vode je kupio Dario Šimić, vlasnik brenda Aquaviva, kojoj se ovo strateški dobro uklapa s postojećim poslovanjem.

Kako je poznato, proces dezinvestiranja netemeljnih djelatnosti započet prije dvije godine izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, nastavljen je prodajom segmenta kozmetike i proizvoda za osobnu njegu te dodataka prehrani. 

"Kompanija usmjerava fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta (hrana i piće te ljekarničko poslovanje), a to uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja", kažu iz Atlantica. 

Komentirajte prvi

New Report

Close