Argeta u Austriji bilježi rast prodaje od 2 posto

Autor: Božica Babić , 26. lipanj 2014. u 20:48
Emil Tedeschi, poduzetnik, predsjednik uprave i vecinski vlasnik Atlantic grupe. Photo: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Delikatesni namaz Atlantic grupe prodaje se i u Švicarskoj, Rusiji, Švedskoj, Španjolskoj…

Argeta pašteta, jedan od brendova Atlantic grupe preuzetih akvizicijom Droga Kolinske 2010. sve je popularnija među potrošačima u Austriji.

Svjedoče o tome podaci iz istraživanja koje je za Atlantic proveo AC Nielsen, a koji otkrivaju da je tržišni udjel Argete u Austriji u 2013. porastao za gotovo dva posto, na 27,6 posto.Zbog toga skoka zadovoljno trljaju ruke u Atlanticu, Argeta se lokalnom austrijskom proizvođaču Inzersdorferu, tržišnom lideru u delikatesnim namazima, primaknula na četiri posto. Lani je na austrijskom tržištu najprodavanija bila Argeta pileća pašteta sa 15-postotnim udjelom, zatim Argeta tuna s pet posto, a tek se na treće mjesto pozicionirao najmoćniji proizvod vodećeg austrijskog proizvođača s četiri posto udjela na tržištu.

 

27,6posto

tržišni je udjel Argete u Austriji

Na četvrtom mjestu po prodaji svih pašteta u Austriji opet je Atlanticov brend, i to Argeta Junior s tri posto tržišnog udjela. Osim kod potrošača u zemljama regiji, Argeta postaje popularna i na drugim tržištima poput Austrije, ali i u Švicarskoj, Rusiji te Švedskoj, Španjolskoj, Italiji, Britaniji, Irskoj, SAD-u i Australiji. Uz Cedevitu, Donat Mg i Multipower na listi je potencijala za izvoz, na kojima u Atlantic grupi kroje dugoročne planove. Uz Sloveniju kao tradicionalno i matično tržište Austrija je postala veliko tržište za delikatesne namaze Atlantic grupe.

Komentirajte prvi

New Report

Close