Argeta pašteta, jedan od brendova Atlantic grupe preuzetih akvizicijom Droga Kolinske 2010. sve je popularnija među potrošačima u Austriji.
Svjedoče o tome podaci iz istraživanja koje je za Atlantic proveo AC Nielsen, a koji otkrivaju da je tržišni udjel Argete u Austriji u 2013. porastao za gotovo dva posto, na 27,6 posto.Zbog toga skoka zadovoljno trljaju ruke u Atlanticu, Argeta se lokalnom austrijskom proizvođaču Inzersdorferu, tržišnom lideru u delikatesnim namazima, primaknula na četiri posto. Lani je na austrijskom tržištu najprodavanija bila Argeta pileća pašteta sa 15-postotnim udjelom, zatim Argeta tuna s pet posto, a tek se na treće mjesto pozicionirao najmoćniji proizvod vodećeg austrijskog proizvođača s četiri posto udjela na tržištu.
27,6posto
tržišni je udjel Argete u Austriji
Na četvrtom mjestu po prodaji svih pašteta u Austriji opet je Atlanticov brend, i to Argeta Junior s tri posto tržišnog udjela. Osim kod potrošača u zemljama regiji, Argeta postaje popularna i na drugim tržištima poput Austrije, ali i u Švicarskoj, Rusiji te Švedskoj, Španjolskoj, Italiji, Britaniji, Irskoj, SAD-u i Australiji. Uz Cedevitu, Donat Mg i Multipower na listi je potencijala za izvoz, na kojima u Atlantic grupi kroje dugoročne planove. Uz Sloveniju kao tradicionalno i matično tržište Austrija je postala veliko tržište za delikatesne namaze Atlantic grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu