Novi zagrebački hotel Arena Hospitality Grupe poslovat će pod brendom globalnoga hotelskog lanca Radisson, neslužbeno doznaje Poslovni dnevnik. Radovi na uređenju zgrade u Amruševoj ulici u zgradi Židovske općine, koju je Arena unajmila na 45 godina, navodno kreću najesen.
Ulaganje u Zagrebu u izvještaju Arene za prošlu godinu posebno je istaknuo Boris Ivesha, predsjednik Nadzornog odbora. “Arena je lani uložila ukupno 240,7 milijuna kuna, što je 68 posto više u odnosu na 2018. godinu, a ulaganja su usmjerena u nadogradnju i poboljšanje postojećih soba, objekata i javnih površina, s posebnim naglaskom na poslovanje u Hrvatskoj.
Ovaj će se investicijski ciklus nastaviti u 2020. i u 2021. godini, s ulaganjem 340 milijuna kuna”, najavljuje Ivesha. Arena je lani kupila hotel 88 Rooms u Beogradu.
“Hoteli u Zagrebu i Beogradu pridonijet će našem portfelju gradskih hotela, što je u skladu s našom strategijom stvaranja uravnoteženijeg portfelja, koji omogućuje cjelogodišnje poslovanje”, istaknuo je Ivesha u izvješću.
Arena je lani povećala prihode za 2,7 posto na 778,1 milijuna kuna, zahvaljujući rastu zauzetosti i cijeni smještaja. Ostvarena EBITDA porasla je za 6,9 posto na 229,5 milijuna kuna, uz porast EBITDA marže na 29,5 posto.
Unatoč izazovnoj godini, i druge vodeće kompanije u turizmu lani su imale rast prihoda. Maistra je dosegnula prihod od 1,2 milijarde kuna, što je bilo oko 8 posto više nego lani, uz 149 milijuna kuna dobiti. Maistra je lani na tržište lansirala Grand Park Hotel Rovinj, ključan proizvod u procesu zaokruživanja svoje ponude u Rovinju.
Kako ističu u izvješću o poslovanju, drugi veliki pomak u ulagačkom procesu u turističkom segmentu Adrisa formalni je završetak postupka stjecanja nekretnina koje u naravi predstavljaju hotel Marjan u Splitu, što će Adrisu omogućiti ulazak u ovo rastuće turističko odredište.
Uz dosad investiranih više od deset milijardi kuna, u sljedećem trogodišnjem razdoblju u turistički dio svoga poslovanja Adris planira investirati gotovo tri milijarde kuna, ističu u kompaniji.
Prihodi Imperial Rivijera Grupe u 2019. godini iznose 263,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 53,1 posto u odnosu na prošlu godinu, a porast zahvaljuju pripajanju društva Hoteli Makarska te priznavanje predmetnih prihoda od datuma pripajanja, te rastu prosječne cijene od 16,2 posto.
Valamar Riviera rezultate bi trebala poslati danas. Od objavljenih rezultata na Zagrebačkoj burzi, samo HTP Korčula lani je smanjila prihode, no to je rezultat prodaje nekretnina u 2018. godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu