Nedavno otvoren Grand Hotel Brioni Pula u sastavu Arena Hospitality Grupe ušao je u sastav lanca luksuznih hotela Radisson Collection, te ujedno postao prvi hotel u Hrvatskoj koji posluje pod tim prestižnim brendom Radisson grupacije. Kako je poznato, Hotel Brioni prošao je temeljitu obnovu vrijednu 34 milijuna eura, a dovođenje ovog svjetskog brenda u Pulu rezultat je proširene suradnje Radisson Grupe s PPHE grupom, većinskim vlasnikom Arene, navodi se današnjoj objavi na Zagrebačkoj burzi. Grand Hotel Brioni Pula otvoren je kao prvi od tri luksuzna objekta Grupe, uz art’otel Zagreb i art’otel Riviera Pula, čiji se početak rada očekuje u 2022. odnosno u 2023. godini.
Kako je poznato, obnovljeni luksuzni hotel Grand Hotel Brioni ima 227 soba i apartmana, a opremljen je sustavom pametnih hotelskih soba u skladu s najnovijim trendovima i tehnologijama. Hotel čija je obnova trajala dvije godine bit će otvoren cijele godine, zapošljava 230 zaposlenika, a iz Arene kažu da se planira povećanje broja zaposlenih. Kako ističu iz Radissona, Radisson Collection nova je generacija kultnih objekata i jedinstvenih prostora, gdje ne postoje dva ista hotela te svaki ima jedinstven karakter autentičan svom mjestu.
Arena je osigurala ovu suradnju proširenjem strateškog partnerstva svojeg većinskog vlasnika, PPHE Hotel Grupe s Radisson Hotel Grupom.
U sklopu ove proširene suradnje, koja traje već dva desetljeća, PPHE Hotel Grupa je osigurala pristup cijeloj paleti brandova Radisson Hotel Grupe, uključujući Radisson Collection, i ima pravo njihova podlicenciranja na Arenu.
Areni je time omogućeno korištenje vodećih tržišnih brandova Radisson Hotel Grupe u različitim tržišnim segmentima, povrh njenih postojećih aktivnosti u visokom i lifestyle hotelskom segmentu.
“Posebno nam je zadovoljstvo što možemo potvrditi kako s dovršetkom ove investicije Arena uspješno dovršava program unaprjeđenja i nadogradnje postojećeg portfelja, koji je bio ključna komponenta njene strategije. Strategija Grupe predvidjela je obnovu, renoviranje i razvoj postojećeg portfelja objekata, proširenje kroz nove akvizicije i partnerstva, kapitalizaciju sinergije između svih njenih operativnih regija te kontinuirano podizanje razine kvalitete usluge i sveukupnog iskustva gostiju kroz razne inicijative vezane za zaposlenike i tehnologiju”, istaknuo je Reli Slonim, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor Arena Hospitality Grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu