Aplikacija za štednju pretražuje akcije i brendove. ‘Prosječna obitelj može uštedjeti oko 200 eura mjesečno’

Autor: Mladen Miletić , 17. listopad 2024. u 22:00
Top 5 kategorija koje korisnici pretražuju na akcijama su meso i morska hrana, alkoholna pića, mliječni proizvodi, jaja i sirevi, voće i povrće te sredstva za čišćenje, otkriva aplikacija autora Josipa Mullera/PD

Udar na kućne proračune pomogao usponu projekta iza kojeg stoji poduzetnik Josip Muller.

Kako je s rastom cijena rasla i silina udara na kućne budžete građana, tako su se i potrošači počeli prebacivati na shopping aplikacije, tražeći na sve moguće načine uštede.

Samo 360 PROMO, najpopularnija u 2024. godini, privukla je već više od 170.000 hrvatskih građana, a istraživanja su zatim pokazala i što ih najviše zanima. Dok je kumulativna službena stopa inflacije u posljednje 4 godine iznosila nešto manje od 30%, svjedoci smo da je je većina prehrambenih proizvoda – poput kruha, mlijeka, ulja, jaja, čokolada, keksa te brojnih drugih proizvoda robe široke potrošnje, poskupjela više nego dvostruko u istom tom periodu.

Iako je službena stopa inflacija ove godine (3-4%) znatno smanjena u odnosu na rekordnu 2022. (više od 10%), ljubitelji voća su primjerice u posljednja 2 mjeseca mogli vidjeti preko 50% porasta cijena na više vrsta voća – kako na tržnicama, tako i u trgovačkim centrima.

S obzirom da građani na hranu i ostalu robu široke potrošnje izdvajaju oko 30% svojih kućnih budžeta u prosjeku, nije ni čudo što sve veći broj građana aktivno traži načine kako uštedjeti pri redovnim kupovinama namirnica koje su im nužno potrebne.

Muller: Prosječna hrvatska obitelj može uštedjeti oko 200 eura mjesečno putem kupnje na akcijama proizvoda robe široke potrošnje.

Traže se i poznati brendovi
To vjerojatno i objašnjava zašto aplikacije za pametnu i štedljivu kupovinu postaju sve popularnije, a autori aplikacije 360 PROMO otkrivaju što njeni korisnici najviše traže na akcijskim popustima te na čemu se najviše može uštedjeti kupnjom na akcijama.

Pivo je bilo iznimno popularno u vrućim ljetnim mjesecima, kad je i pretraga sladoleda na akcijskim popustima bila na prvih par mjesta pretrage. Nakon spomenutih pretraga, korisnici aplikacije također dosta traže neke osnovne namirnice na akcijama, kao što su jaja, šećer, ulje i sir.

Također je popularna i pretraga mesa, najviše piletine. Toaletni papir se također dosta traži na akcijskoj cijeni, što je logično jer tu popusti znaju biti i do 50%. Traže se dosta i neki vrlo poznati brendovi iz kategorija hrane i sredstava za čišćenje, a ima dosta i pretrage alkoholnih pića – kako vina, tako i pojedinih poznatih brandova žestokih pića.

Inače, top 5 kategorija koje korisnici pretražuju na akcijama su: meso i morska hrana, alkoholna pića, mliječni proizvodi, jaja i sirevi, voće i povrće te sredstva za čišćenje.

170

promo kataloga obuhvatila je aplikacija iza koje stoji Josip Muller

Aplikacija 360 PROMO nudi i mogućnost da se akcijske ponude devet vodećih trgovaca robe široke potrošnje mogu poredati prema veličini akcijskog popusta, kako bi se lakše moglo provjeriti koji su to proizvodi na kojima se mogu “uloviti” najveće uštede.

Tako su se, primjerice, početkom listopada akcijski popusti između 50 i 54% mogli naći na jogurtima, toaletnom papiru, papirnatim ručnicima, krumpiru, kobasicama, sladoledima, jabukama, tuna salatama, čokoladama i keksima, vinima, špagetima, tavama, raznim proizvodima iz kategorija sredstva za čišćenje – deterdžentima, tabletama za perilicu posuđa i slično.

Na popustima od 40-50% mogu se naći gelovi za tuširanje i kreme poznatih brandova, usisavači, ulje, ocat, kruh, maslac, sir, pršut, zimske salame, orah, svježi pileći file, paste za zube i još puno toga. Na akcijama od 30-39% su jaja, pureća i pileća prsa, mrkva i razni kozmetički proizvodi.

30

posto iznosi kumulativna stopa inflacije u posljednje četiri godine

Nedjeljom u nuždi
“Ako živite u većim urbanim sredinama, onda se za velike tjedne kupovine isplati obići i 2-3 prodavaonice (koje vjerojatno možete naći na razumnoj udaljenosti) – kako biste što više iskoristili najatraktivnije akcije u datom trenutku.

Na taj način je moguće kupovinom na akcijama uštedjeti oko 30%, što je otprilike iznos prosječnog akcijskog popusta. Na taj način prosječna hrvatska obitelj može uštediti oko 200 eura mjesečno putem kupnje na akcijama potrebnih proizvoda robe široke potrošnje”, kaže Josip Muller, koji stoji iza aplikacije.

Zanimljivo je spomenuti i da korisnici aplikacije u više od 90% slučajeva pretražuju nedjeljno radno vrijeme trgovina s robom široke potrošnje, što pokazuje da im 360 PROMO služi i da najbrže i najjednostavnije provjere što je otvoreno u blizini te gdje mogu obaviti kupovinu onoga što im zatreba.

Shopping centri se manje pretražuju u smislu radnih vremena nedjeljom, što vjerojatno ukazuje na činjenicu da se nedjeljom ide u kupovinu pretežito zbog nužde, a ne zbog pregledavanja ponuda trgovina po shopping centrima.

Komentirajte prvi

New Report

Close