Aplikacija Pointme odgovor je na ostale društvene mreže

Autor: Marta Duić , 29. prosinac 2014. u 15:37
Pointme tim

PointMe je aplikacija u kojoj korisnik fotografiranjem proizvoda osvaja nagrade dok poslovni subjekt (brend) dobiva promociju na temelju korisnikovog iskustva

Mateo Stupičić, student je treće godine poduzetništva na Veleučilištu u Rijeci. Trenutno je u potpunosti posvećen i fokusiran na aplikaciju PointMe koju razvija u suradnji s kolegama.

˝Ideja se razvila sasvim spontano. Kao aktivan korisnik društvenih mreža te svakodnevno gledam veliki broj objava i  shvatio sam kako sve te objave nemaju nikakvu vrijednost. Razmišljajući o načinu kako to izmijeniti stvorio sam ideju PointMe, mobilnu aplikaciju koja svojim korisnicima za postavljanje fotografija donosi nagrade˝, pojasnio je začetak ideje Mateo Stupičić.

S dobrim timom sve je lakše

˝Bio sam svjestan da sama ideja ne vrijedi ništa dok se ne pretvori u konkretan proizvod. Iz tog razloga odlučio sam kontaktirati Marka Pavičića, studenta Odjela za biotehnologiju u Rijeci, ali i kolegu iz prošlih projekata te s njim ideju razraditi i razviti. Kako obojica imamo samo osnovnog programerskog znanja odlučili smo naći osobe sposobne pretvoriti ideju u proizvod˝, prisjeća se Stupičić početaka Pointme priče.

Uskoro su s timu pridružili Juraj Zorić i  Dejan Mišljenović studenti Tehničkog fakulteta, Mateo Perčinić, student Odjela za informatiku i Davor Pejić, student Građevinskog fakulteta. Nakon što su okupili tim, razradili ideju, pripremili su dokumentaciju te se prijavili za StartUp inkubator u Rijeci.

˝StartUp inkubator nam je osigurao uvjete za rad te pomoć mentora te nas potiče na još bolji rad i veći angažman. ˝ Veliki poticaj nam je bio i startup event Zagreb Connect gdje smo primljeni među najboljih  20 start upova iz regije što je velik uspjeh jer su svi ostali projekti imali razvijene prototipe ili proizvode dok smo mi bili na samome početku˝, pohvalio se Stupičić.

Prednosti aplikacije

PointMe je aplikacija u kojoj korisnik fotografiranjem proizvoda osvaja nagrade dok poslovni subjekt (brend) dobiva promociju na temelju korisnikovog iskustva. Nadalje, to je i platforma koja pruža poslovnom subjektu priliku za kreiranje ciljanih i učinkovitih marketinških kampanja. Sama aplikacija će funkcionirati na temelju nagradnih igara i natjecanja koja bi korisniku omogućila da pretražuje, komentira te ocjenjuje slike.

Kako tvrdi Stupičić veći dio korisnika konstantno objavljuju slike svjesni kako za to mogu biti nagrađeni samo lajkom koji im konkretno neće donijeti ništa osim odobravanja drugih korisnika. Upravo toga sve više postaju svjesni i poslovni subjekti koji su u zadnje vrijeme počeli agresivno koristiti društvene mreže za promociju.

˝ Mi u PointMe-u smo ponudili potpuno novu platformu koja će biti temeljena upravo na slikama i viralnosti. PointMe nudi poslovnom subjektu (brendu) mogućnost kreiranja marketinških kampanja pomoću naših opcija s ciljem povećanja baze budućih kupaca. Nudimo opcije poput nagrada gdje poslovni subjekt (brend) postavi svoje promotivne nagrade za koje odredi  potreban broj bodova za preuzimanje nagrade. Svaka postavljena slika donosi određen broj bodova tako korisnik prikuplja bodove te u konačnici dobiva pravo  na preuzimanje nagrade željene nagrade. Tako svaka slika u konačnici znači i prodani proizvod za poslovnog subjekta˝, tvrdi Stupičić.

Ovi studenti u ponudi imaju i izradu instant nagrada i evenata koja se pretežno odnosi na ugostitelje.  Važna stavka u svemu će biti i natjecanja koja će omogućiti poslovnim subjektima da svojim korisnicima odrede zadatke koje moraju izvršiti za određenu nagradu te na temelju toga subjekt potpuno kreira marketinšku kampanju, od toga da može odrediti koliko podjela ima slika, do broja lajkova ili do samog sadržaja slike. PointMe društvena mreža nagrada pruža priliku korisniku da objavljuje slike na kojoj će biti postavljeno iskustvo korisnika s proizvodom ili uslugom, pretražuje, komentira i ocjenjuje slike drugih korisnika. PointMe je povezan s ostalim društvenim mrežama stoga se objavljena slika pojavljuje i na Facebooku, Twitteru, Instagramu.

˝Trenutno smo u fazi razvoja te se prva faza sastoji  od evenata i  instant nagrada koje se mogu preuzeti odmah nakon postavljanja fotografije. Tako planiramo sakupiti veliki broj mlađih korisnika koji će proširiti korištenje PointMe-a  zato što su mladi pokretači novih trendova. Želimo potaknuti korisnike da što više koriste aplikaciju zato što će dobiti nagradu na licu mjesta te će moći pronaći različite evente na koje bi željeli ići te iskoristiti instant nagrade. Također već imamo kontakte s određenim klijentima koji su zainteresirani za korištenje aplikacije.  Želimo unijeti  novosti u društvene mreže, ali i marketing tako da korisnik/kupac stvara promociju proizvoda te da na temelju toga i osigura sebi određene promotivne materijale˝, tvrdi Stupičić. 

Idejama do manjih troškova

Njihov startup postoji od ljeta, a cijela priča se temelji na potencijalima društvenih mreža koje trenutno imaju 1,8 milijardi aktivnih korisnika u svijetu. Također ovim studentima u prilog ide i jačanje digitalnog marketinga temeljenog na društvenim mrežama i foto natječajima. Prva verzija aplikacije trebala bi biti gotova  u prvom tromjesečju 2015. ˝Svakim novim članom tima početna ideja je poprimala potpuno novu dimenziju i veličinu te smatram kako ključan čimbenik u svemu tome je ambicija i ogromna želja za uspjehom cijelog tima. Ponosim se time što svi pridonosimo ogromnim dijelom te svi često ostajemo do sitnih noćnih sati radeći na PointMe-u˝, tvrdi Stupičić.

˝Prisutan je problem birokracije u Hrvatskoj, ali i samih troškova za otvaranje tvrtke i to će nam biti najveći problem vezan za sam početak poslovanja. Naravno, određeni iznos će se trošiti i na marketing no kako smo kreativni mladi budući poduzetnici smatramo kako možemo taj iznos uvelike smanjiti svojim idejama i inovacijama˝, tvrdi Stupičić.

Komentirajte prvi

New Report

Close