Andabakov Jadran pod kapom TUI-ja

Autor: Marija Crnjak , 14. rujan 2016. u 22:00
Jadran će biti prvi hotel Jake Andabaka koji će imati pet zvjezdica, ulaganje je teško 12. mil. eura/Sanjin Strukić/PIXSELL

U planu je uvođenje još nekih TUI-jevih brendova u još barem dva hotela u sastavu Bluesuna.

Globalna turistička kompanija TUI iduće godine na hrvatsko tržište ulazi sa svojim novim luksuznim brendom TUI Blue, pod kojim će poslovati obnovljeni hotel Jadran u Tučepima, u sastavu Bluesun hotela Jake Andabaka. Bit će to treća hotelska kompanija u Hrvatskoj čiji hoteli posluju pod brendom grupacije TUI. Uz Karisma Adriatic Hotele, u čijem je TUI suvlasništvu, Valamar Riviera u 2017. otvara TUI Family Life Bellevue Resort u Rapcu. 

Usmjereni na wellness
Jadran će biti prvi hotel Jake Andabaka koji će imati pet zvjezdica. Uz Dalmaciju, novi TUI Blue hoteli potkraj ove i tijekom iduće godine otvorit će se na Tenerifima, u Austriji, Njemačkoj i Italiji, a prva dva takva hotela otvorena su u Turskoj u svibnju ove godine. Kako ističu u TUI Hotels&Resortsu, pokretanje novog brenda TUI Blue nastavak je strateške transformacije u smjeru razvoja portfelja ekskluzivnih proizvoda. Posebnost TUI Blue hotela mogućnost je rezervacije i kupnje usluga ekskluzivno kroz TUI-jeve kanale prodaje, što je i jedan od razloga zbog kojeg je ponuda bila primaljiva investitoru.

 

Andabak

Ovo je početak strateške suradnje s TUI-jem u sklopu koje imamo ambiciozne planove.

Brend promiče wellness i fitness, zdravu lokalnu i vegetarijansku prehranu te suvremene mobilne tehnologije, sve uz individualan pristup gostima. "Odlučili smo se na suradnju s TUI-jem jer su ozbiljan i velik igrač koji nam jamči popunjenost kapaciteta. Ovo je početak strateške suradnje s TUI-jem u sklopu koje imamo ambiciozne planove", kazao nam je Jako Andabak, koji zasad ne želi otkrivati detalje. Kako se neslužbeno doznaje, u planu je uvođenje još nekih TUI-jevih brendova u još barem dva hotela u sastavu Bluesun Hotela. Artur Gerber, direktor TUI Bluea istaknuo je da se Hrvatska razvija u sve popularnije trend odredište, što je i osnovni razlog suradnje i razvoja novog brenda. 

Luksuz u 161 sobi
Hotel Jadran obnavlja se u skladu sa karakteristikama novog brenda, a u planu je ulaganje od 12 milijuna eura. Imat će 161 sobu sa 11 ekskluzivnih apartmana s bazenom, četiri bara te tri restorana. Gostima će nuditi tzv. Bluefit program, kombinaciju fitnesa, prehrane i wellnessa, a imat će i TUI Blue vodiče koji će gostima nuditi privatne usluge, te će im biti dostupni kao osobni stručnjaci za odmor u regiji.

Komentirajte prvi

New Report

Close