Aminess hoteli i kampovi prva su turistička kompanija koje već sada kreće s potragom za sezonskim radnicima za iduću godinu. Kampanja znakovitog naziva ‘Gdje kolege postaju prijatelji’, kako kažu iz ove kompanije trebala bi im omogućiti da prvi pokupe najbolje radnike koji traže posao u turizmu. Njihovi hoteli i kampovi od Istre, Krka pa do juga Dalmacije i iduće će sezone tražiti više od tisuću radnika, a osim na domaće tržište kampanja je usmjerena i na države u regiji.
“Što se tiče trendova zapošljavanja, očekujemo da će biti slični kao i lani. 1000 zaposlenika, s naglaskom na kuharima, konobarima, barmenima, sobaricama i recepcionerima. Ove godine krećemo s kampanjom zapošljavanje ranije, a u siječnju planiramo i sudjelovanje na raznim sajmovima, što je za nas velika prilika za upoznavanje zaposlenika, ali i da oni nas upoznaju. Na našim društvenim mrežama ćemo komunicirati sve detalje, pozicije i uvjete”, kaže Marina Jurić, direktorica ljudskih resursa
Uz standardne uvjete koji nudi većina hotelskih lanaca, Aminess s ponosom ističe kako imaju i sezonsku nagradu za zaposlenike od 8000 kuna, božićnicu, regres, dar djetetu, naknadu za rođenje djeteta, kao i jubilarne nagrade i posebne programe za nagrađivanje zaposlenika – od zaposleni godine do zaposlenik mjeseca i nagrade od 10.000 kuna.
“U narednom periodu ulažemo milijun i pol kuna u edukaciji i razvoj zaposlenika. Izazov pronalaska radnika je prisutan već godinama, mi ga premošćujemo time što im nudimo benefite i nudimo im prijateljsko okruženje te kroz njegu takve kulture želimo doći do najboljih i najkvalitetnijih ljudi koji žele raditi u turizmu. Novom kampanjom, tražimo baš takve ljude koji dijele naše vrijednosti i spremni su za učenje. Tražimo 1000 novih kolega prijatelja koji su otvoreni učenju, i imamo niz profesionalca koji će ih učiti. Kompanija smo kojima se sezonci rado vraćaju, plaća i benefiti su prvi razlog za to, zatim važnost učenja i edukacija koje mi organiziramo kao i učenje na samom radnom mjestu od iskusnih kolega. Ta naša Aminess atmosfera, zaposlenici svoje kolege smatraju prijateljima, pomažu si u izazovima i zajedno slave sve uspjehe”, ističe Jurić.
Dalibor Matovina, direktor operacija ističe kako su posebno ponosni na taj segment edukacije po kojima je ova kompanija već itekako poznata i priznata.
“Za edukacije u segmentu hrane i pića smo već etablirani, ali radimo ih na svom poljima – od recepcije do wellnessa, ie edukatore pronalazimo na domaćem tržištu, no ne libimo se ni posegnuti za inozemnim partnerima i sad baš imamo novog partnera u tome za odjel domaćinstva i recepcije koji radi za svjetski poznate hotele.Kod nas se može napredovati, od sezonskog zaposlenja do recimo direktora objekta , mi imamo niz takvih primjera”, kaže Matovina.
Damir Čekić, direktor odjela hrane i pića osvrnuo se na Aminess Gourmet i Aminess Lab u kojem vrhunski chefovi i stručnjaci dijele svoje znanje i dižu kvalitetu ponude te vještine zaposlenika.
“Naša glavna ideja je bila da ljudi ne odlaze nego da ostaju dio tima, krenuli smo s večerama sa Skokom , priključio se i Hrvoje Zirojević. Matija Bogdan, a na godinu nam dolazi i novo lice- Melkior Bašić. Naši djelatnici uče od najboljih. Rade na sebi i stječu znanje. Osim kuhara, imamo i edukacije za barmene, bariste, a sljedeće godine nam je osim novih suradnika koji će donijeti i novo znanje ideja da cijelu tu priču dignemo na višu razinu, i da naš fine dining postane još prepoznatljiviji. Mi smo postavljali svoje standarde u našem hotelu s 5 zvjezdica koji je zadnji ušao u naš portfelj, razgovarali, radili i učili svakodnevno, i ono najbitnije stvarali smo svoje, nikako nismo kopirali druge”, kaže Čekić.
Martina Labinjan, članica je Aminess tima već sedam godina, a kao glavnu prednost rada baš u ovoj kompaniji ističe to što se s njima sve lako. Kako kaže s njima s e lako dogovoriti, a uz to i uvjeti su odlični, napredovanje je moguće.
“Počela sam kao sezonac, na početku sam bila pomoćni slastičar, a danas sam voditeljica slastičarskog djela. U tih sedam godina sam upoznala vrhunske stručnjake. Omogućili su mi rast i razvoj”, kaže Labinjanin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu