Amerikanci puni dojmova

Autor: Marija Crnjak , 27. kolovoz 2019. u 21:59
Kampanja HTZ-a skupila 22 milijuna impresija u SAD-u

Suradnja s Expedijom.

Digitalna kampanja koju je Hrvatska turistička zajednica provela na američkom tržištu u suradnji s platformom Expedia, rezultirala je s ukupno 22,2 milijuna impresija te prometom od 3,2 milijuna dolara u smještaju i letovima.

Zajednička kampanja pod nazivom Croatia Unlocked provodila se od travnja do lipnja ove godine s ciljem povećanja vidljivosti, osnaživanja pozicije i promoviranja Hrvatske na američkom tržištu kao idealne cjelogodišnje destinacije Mediterana.

Primarni cilj kampanje bio je potaknuti interes američkih putnika za hrvatske destinacije, dok je buking postavljen kao dodatni cilj projekta, no za vrijeme trajanja kampanje ukupno je realizirano 6700 noćenja te je prodano 2900 avionskih karata prema Hrvatskoj. 

"Provedena kampanja s Expediom i rezultati koje je ostvarila govore o iznimnoj važnosti suradnje s globalnim turističkim subjektima u promociji domaćeg turizma", kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close