Američke krafne na hrvatskom tržištu

Autor: Slavica Vuković/VL , 08. ožujak 2016. u 10:17
Arhivska fotografija: Robert Anić / Pixsell

Zadovoljan i American Donut: za američke krafne zainteresirali se fast foodovi i restorani.

Ovogodišnji, 21. Međunarodni sajam GAST 2016., koji se održavao u Splitu, nadmašio je očekivanja, pa čak i najoptimističnije prognoze, kako izlagača, tako i organizatora, tvrtke Sajam Split. Na sajmu je ove godine izlagalo 510 izlagača iz šest zemalja, a tijekom četiri dana udjel poslovnih posjetitelja iznosio je visokih 72 posto.

 

510izlagača

iz šest zemalja nastupilo je na sajmu GAST u Splitu

Organizatori tvrde kako su sklopleni poslovi u visini od 43 milijuna kuna, što drže pokazateljem da se sajamska industrija, prateći blagi gospodarski rast, polako, ali značajno izvlači iz gospodarske krize u koju je potonula nekoliko godina unatrag. Izlagači su također izrazili zadovoljstvo prodajom i ugovorenim poslovima. "Jako smo dobro bili posjećeni, naš proizvod je prepoznat a vjerujemo kako će dogovori postigniti na sajmu uskoro biti i realizirani", izjavio je Zoran Premeru iz tvrtke Premis, proizvođača sladoleda,  Mišo Vujatović iz zadarske tvrtke Atrox, koja zastupa hrvatsko pivo San Servolo iz Buja i hrvatske vinare te ima uvozni program iz Francuske, Italije i Španjolske te birana, ekskluzivna žestoka alkoholna pića poput konjaka ili ruma, iznimno je zadovoljan ostvarenim kontaktima i sklopljenim poslovima tijekom sajma GAST.

"Interes je velik jer svi očekuju dobru sezonu. Već u prva dva dana sajma dogovorio sam prodaju dva šlepera vina, ako pola realiziram, bit ću zadovoljan",  rekao je Vujatović. Novost na hrvatskom tržištu, američke krafne, na sajmu je predstavila tvrtka American Donut. Upraviteljica prodaje Sara Zirdum zadovoljna je i pomalo iznenađena pozitivnim reakcijama publike na ove tradicionalne američke slastice, ali i ostale smrznute i polusmrznute proizvode iz njihova asortimana na sajmu GAST. "Za naše proizvode uglavnom su interes pokazali fast foodovi i restorani koji bi uvrstili u svoju ponudu nešto čega nema u ovom dijelu Hrvatske. Puno ljudi nam je reklo da nisu ni znali da tako nešto postoji i da bi im ovo olakšalo posao jer štedi radnu snagu, smanjuje troškove i istodobno obogaćuje ponudu",  istaknula je Zirdum. Sajam GAST održat će se i sljedeće godine, tradicionalno, u prvom tjednu ožujka.

Komentirajte prvi

New Report

Close