Viješću da će Mc Donald's u SAD-u ukinuti određene proizvode i menije kako bi zaustavio pad prodaje ali i ubrzao uslugu, u Mc Donald'su Hrvatska potražili smo odgovore kakva budućnost čeka domaće ljubitelje ovog popularnog lanca brze prehrane.
– McDonald's na svakom tržištu ima drugačiju strukturu ponude – u McDonald'su Hrvatska ne očekujemo bitnije promjene. Svakako ćemo i dalje pratiti trendove i potrebe naših gostiju, i shodno tome oblikovati našu ponudu, ističu u McDonald'su Hrvatska koji zbog drugačije i jednostavnije ponude, kako potvrđuju u kompaniji, trenutno ima prednost nad američkim.
Da podsjetimo, McDonald's je u Hrvatskoj stigao prije 18 godina. Prvi restoran otvoren je 2. veljače 1996. u Jurišićevoj, a danas ih ima 21 na osam različitih lokacija (najviše ih je u Zagrebu – 13.), a zapošljavaju ukupno 1255 ljudi. No, tu nije kraj – iz kompanije najavljuju otvaranje novih restorana i bogatiju ponudu:
"Suočavamo se s raznim izazovima domaćeg tržišta, no sve u svemu zadovoljni smo. Usmjereni smo prvenstveno na razvoj i otvaranje novih restorana. Vrlo često imamo promocije i nove proizvode u ponudi."
Nedavno je tako cijena popularnog "Big Maca" bila snižena na 10 kuna zbog čega ga je, prema informacijama iz kompanije, nestalo sa zaliha. Sumnje da se radi o marketinškom triku, u McDonald'su Hrvatska odlučno su demantirali:
"To se zaista dogodilo i nikako nije riječ o marketinškom triku. Odaziv gostiju je bio puno bolji od onoga što smo očekivali, a s obzirom na to da imamo vrlo stroge standarde vezano uz svježinu namirnica za naše proizvode, nismo skloni stvaranju većih zaliha no što je zaista potrebno i u skladu s informacijama s terena. Nestankom namirnica tijekom Big Mac promocije našli smo se u zaista nezgodnoj i potencijalno kriznoj situaciji, iz nemogućnosti da gostima osiguramo proizvod radi kojeg su došli u naše restorane. Situacija je bila dodatno komplicirana jer namirnice nabavljamo isključivo od naših provjerenih dobavljača koji odgovaraju svim našim zahtjevima kvalitete, tako da ih nismo ni mogli osigurati u vrlo kratkom vremenu."
A kada se već govori o novoj ponudi, prema najavama iz SAD-a, ondašnji ljubitelji McDonald'sa uskoro bi mogli dobiti mogućnost da si sami "slože" hamburger kakav žele. Možemo li isto očekivati i u Hrvatskoj i kakve promjene građane u Hrvatskoj očekuju u 2015. godini?
"Smatramo da je to dobar smjer, no dinamika uvođenja takvog koncepta je značajno drugačija u odnosu na tržište SAD-a. Da bismo krenuli s tim, trebamo uvesti drugačiju operativnu platformu i na tome raditi dugoročno. Trenutno nudimo nove wrapove za doručak te svježe pečene kroasane, a nova iznenađenja slijede u siječnju. Od aktualnih promocija bismo istaknuli Stars of America – New York Classic i Manhattan Chicken menije", kažu u McDonald'su Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu