Ambalaža mlijeka za ciljne skupine

Autor: Poslovni dnevnik , 11. rujan 2013. u 21:59
Miran Tomičić, kreativni direktor

Uživiti se u vizuru potrošača.

Iako projektiranje ambalaže obuhvaća niz rješenja za sve njene funkcije i faze, pojednostavljeno gledano taj životni ciklus može se podijeliti u dva dijela.

Hrvatsko dizajnersko društvo na svojim stranicama dizajn.hr. tako opisuje kako prije prodajnog mjesta ambalažu uvjetuju funkcionalni faktori, a to su cijenom primjerena proizvodnja, mogućnost praktičnoga i isplativog skladištenja prije ambalažiranja, jednostavno ambalažiranje i zaštita proizvoda prilikom skladištenja i transporta do prodajnog mjesta.Za projektiranje faze života ambalaže nakon pojavljivanja na prodajnom mjestu nužno je pak promotriti proizvod iz vizure potrošača. Kakva je okolina proizvoda? Pogled na mjesto prodaje (mali dućani, supermarketi, trgovački centri) otkriva nezavidnu situaciju u kojoj se proizvod nalazi. Gotovo bez izuzetka okružen je mnoštvom istovrsnih proizvoda s kojima se bori za naklonost kupca.

Dakle, jedna od važnih funkcija ambalaže je isticanje. Postoji mnogo metoda kojima možemo riješiti problem isticanja (bojom, oblikom, ilustracijom…), no svima je cilj da se kupac odluči za upravo određeni proizvod.A na što se pazi kada se dizajnira ambalaža za proizvode namjenjenima djeci, ženama, starcima ili nekoj drugoj ciljnoj skpini? Zavisi o njihovim zahtjevima."Svaka ciljna skupina traži odgovore na specifična pitanja na koja proizvod mora odgovoriti. Ako znamo koji su to odgovori, moramo osigurati njihovu razumljivost i uočljivost na ambalaži s jedne strane ispravnom organizacijom podataka, a s druge smjerom u dizajnu prilikom odabira boja, oblika, tipografije i sličnih elemenata", zaključuje Miran Tomičić, kreativni direktor u agenciji Bruketa&Žinić.

Komentirajte prvi

New Report

Close