Allianz je u 2012. godini ostvario bruto dobit u iznosu od 116,2 milijuna kuna, što je manje no prošlogodišnjih 119,5 milijuna kuna. Kako javljaju iz tog osiguranja, ukupni bruto premijski prihodi Allianza u 2012. godini dosegli su 1.089,4 milijarde kuna, što je za 63,8 milijuna kuna više u usporedbi s istim razdobljem u 2011. godini. Dok je Allianz ostvario ukupni rast premije od 6,2 posto, tržište je zabilježilo pad od 1,1 posto.
„Relativno smo zadovoljni rezultatima s obzirom na okolnosti na tržištu. Rasli smo brže u oba segmenta te smo drugu godinu zaredom uspjeli prijeći milijardu kuna premijskog prihoda. Naša kontinuirana usmjerenost na životna osiguranja donijela nam je značajniji rast od tržišta te učvrstila lidersku poziciju. Isto tako, po prvi puta smo u neživotnim osiguranjima prešli deset posto tržišnog udjela uz solidan rast u svim bitnim segmentima. Veseli porast broja novih klijenata, s obzirom na to da su okolnosti oko nas i dalje vrlo izazovne. Uz brži rast od tržišta, i u 2013. ciljevi ostaju dobra razina profitabilnosti, konzervativna politika investiranja te fokus na kvalitetno upravljanje troškovima", izjavio Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.
Hvale se i kako su u 2012. godini uveli dva nova proizvoda u svoj portfelj, koja su ujedno i novitet na hrvatskom tržištu osiguranja: osiguranje mobilnih uređaja u suradnji s HT-om te osiguranje kućnih ljubimaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu