Ukoliko im rezervacije online agencija za ljeto nastave ovim tempom, Bluesun hoteli mogli bi do sredine srpnja uloviti brojke iz istog perioda prošle godine, objavila je danas kompanija u vlasništvu Jake Andabaka, koja zbog dobrog stanja rezervacija nastavlja s otvaranjem još objekata na Jadranu.
Kako je poznato, 10. lipnja, povodom prvom produženog vikenda u mjesecu otvoreni su Bluesunovi hoteli u Bolu, Brelima i Tučepima, već ranije hotel Amor u Supetru , a 27.svibnja kamp u Starigradu Paklenici.
Prilagodba datuma i popust od 20 posto, privukao je značajan dio domaćih gostiju da iskoriste te dane i provedu odmor na Jadranu, a već drugi produžen vikend u lipnju dao i konkretnije rezultate, ističu u tvrtki.
„S obzirom na to da se broj gostiju u hotelima povećava i potražnja raste, došli smo u situaciju da na naših destinacijama krećemo i s otvaranjem ostalih hotela pa tako, 1.srpnja u Tučepima otvaramo hotel Neptun, 4. srpnja hotel Soline u Brelima te hotel Alan u Starigradu, a 11.srpnja otvaramo Bluesun resort Bonaca u Bolu, otkriva Leo Urlić, direktor prodaje i marketinga, Bluesun Hotels & Resorts.
Goran Babin, direktor destinacije Starigrad Paklenica ističe da je osjetan povećani dolazak slovenskih gostiju.
„Destinacija pogodna za aktivni turizam, smještena uz sam NP Paklenica, idealna je upravo za tip odmora koji biraju Slovenci.
Naravno, znatan utjecaj na popunjenost ima i tip smještaja, mobilne kućice i kamp gostima daju osjećaj zaštićenosti,“ pojašnjava Babin.
Holiday Village Sagitta u Ruskamenu kraj Omiša, kojim upravlja tvrtka Jake Andabaka Salve Regina također slijedom brojnih upita gostiju otvorila se 27. lipnja.
Nakon potpunog zastoja od sredine ožujka, buking od kraja travnja polako raste, da bi lipanj pokazao njegov vrlo konkretan oporavak. Tako je Bluesun prošlog tjedna došao na razinu kao u istom tjednu prošle godine. U tvrtki otkrivaju da su agencije najavile početak avio programa za sredinu srpnja, i to najveći touroperatori sa skandinavskog tržišta, a raste i broj njemačkih gostiju. Jak trend last minute rezervacija je i dalje prisutan, a pravi zamah sezone očekuje se sad, kad je završila školska godina.
Rezervacijski centar već treću godinu ostvaruje velik rast i to je ujedno bilo i jedno od najvećih ulaganja i iskoraka u poslovanju Bluesuna, kažu u kompaniji.
„Novi klijent je dinamičan, fleksibilan, često rezervira s mobitela i tome smo se i prilagodili, a ova situacija s pandemijom samo je dodatno ubrzala nastavak tog trenda koji smo pokrenuli. Promijenili smo komunikaciju prema naših klijentima kroz aktivnosti na web stranicama i oglašavanjem te primjećujemo da je broj posjeta utrostručen odnosu na isti period prošle godine, otkrio je Stjepko Šošić, direktor upravljanja prihodina, Bluesun Hotels & Resorts.
I online agencije pokazuju rast rezervacija, prije 14 dana njihovi podaci o rezervacijama pokazivali kašnjenje za prošlom godinom za dva mjeseca, da bi se u tih 14 dana zaostatak se smanjio već na mjesec i deset dana. Stoga je pretpostavka da, ukoliko rezervacije nastave ovim tempom, do sredine srpnja mogle bi se uloviti brojke iz tog perioda prošle godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.11.07. lik otvara hotel a zatvara vjerovatno 20.08. Neš ti rvackog turizma. Strava i užas.
Uključite se u raspravu