Sustav TrackID testira se u Hrvatskoj, gdje je generirao 11 milijuna jedinstvenih kodova, tj. markica. Novi IT sustav AKD-a ima veliku izvoznu perspektivu kao ‘goverment’ rješenje koje se može prodavati u svim članicama Unije.
Jure Sertić, glavni direktor AKD-a ističe da je TrackID rezultat domaće ekspertize.
“Ponosan sam što smo predvodnici u industriji i primjer drugim članicama”, kaže Sertić.
Državna tvrtka AKD prva je u EU razvila vlastito rješenje za praćenje sljedivosti duhanskih proizvoda nazvano TrackID. Riječ je o novim, digitalnim markicama i sustavu njihovog nadzora od proizvodnje do prodajnog mjesta, a putem kojih će se pratiti prodaja duhanskih cigareta po Uniji, i to od 20. svibnja, kad na snagu stupa nova EU direktiva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu