Naime, u odnosu na prošlogodišnje razdoblje održavanja, sada je, u četrdeset dana (29.11.2019.-07.01.2020.), ostvareno 160.917 dolazaka i 308.787 noćenja.
U navedenom razdoblju ostvarenih dolazaka domaćih turista je bilo 53.545 (rast 15%) te stranih 107.372 (rast 10%), a najbrojniji su bili gosti iz: Bosne i Hercegovine, Italije, Austrije, Slovenije i Njemačke. Od ukupno registriranih noćenja, domaći turisti su ostvarili 97.825 (rast 15%), a strani 210.962 (rast 9%).
Direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld, za ovu je priliku komentirala: „Advent u Zagrebu je najuspješnija zagrebačka turistička manifestacija te sam izuzetno zadovoljna s ovim odličnim rezultatima. Posebno nas raduje činjenica da su pojedina emitivna tržišta (Njemačka, Austrija, Slovenija i Srbija), na kojima je TZGZ provodila ciljane online i offline marketinške kampanje, ostvarila porast od više od 15%. Tako je, registrirano 27% više noćenja gostiju iz Njemačke i 24% više noćenja gostiju iz Austrije, što ukazuje na uspješnost kampanje, ali i na popularnost samog Adventa u Zagrebu. Uz spomenuta tržišta online kampanja se provodila i u Španjolskoj, SAD-u, Italiji, BiH i Mađarskoj putem advertorijala, display i video oglasa te je i sa tih tržišta zabilježen porast. Oglasi su prikazivani na YouTube-u, Google-u, društvenim mrežama (Facebook, Instagram) i na mrežama portala navedenih tržišta.“.
I rezultati za cijelu 2019. godinu su dobri, sukladno predviđanjima. Točnije, broj dolazaka je veći za 4% (1.459.572), a broj noćenja za 5% (2.656.964) u odnosu na 2018. godinu. S ovim rezultatima, Zagreb je, u komercijalnom smještaju, zauzeo 1. mjesto u dolascima i 5. mjesto u noćenjima. Podaci su to koji iznova potvrđuju da je Zagreb postao nezaobilazno turističko odredište i TZGZ očekuje da će se takav pozitivan trend nastaviti i u nadolazećim mjesecima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu