Adria Luxury Summit, regionalna premium B2B konferencija koja okuplja domaće i internacionalne vizionare te predstavnike lidere vodećih kompanija u Hrvatskoj i okruženju, po drugi put održat će se u Zagrebu 12. studenoga u hotelu Esplanade, Kao i prošle godine, kada su na summitu gostovali predstavnici globalnih tvrtki poput Jimmy Chooa, Sotheby’s Real Estatea, Moëta Hennessyja te drugih, i ove summit predstavlja vizije, ideje i prakse u luxury segmentu regije te kroz odabrane teme i paneliste donosi uvid u najnovije trendove poslovanja premium brendova.
Izabela Vrtar, glavna urednica Adria Luxury Society magazina u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o temama koje otvara ovogodišnji summit, očekivanjima i izazovima s kojima su se susreli u pripremi ovogodišnjeg izdanja te komentira koliko je luxury segment ponude razvijen na domaćem tržištu i gdje vidi prilike i mogućnosti jačeg razvoja i privlačenja investitora.
Koje glavne teme otvara ovogodišnji summita?
Ključna tema je ‘Going premium in Crisis time’. Vrijeme nesigurnosti i pandemije uvelike je utjecalo na tržište luksuza, no luxury segment uvijek je bio snažan pokretač promjene.
To je i strategija mnogih tržišnih lidera jer u nadolazećem razdoblju razliku kod kupaca i korisnika činit će kvaliteta i unique experience, ono što luxury segment ima u svojem DNA.
Velike promjene na tržištu i vizija budućnosti u fokusu su svih ovogodišnjih tema i panela, što Adria Luxury Summit čini idealnim eventom za upoznavanje s budućnošću luksuzne industrije, uspostavljanje novih kontakata i otkrivanje novih poslovnih prilika.
Koje od panelista i sudionika biste istaknuli i o čemu će oni govoriti?
Panelisti Adria Luxury Summita su biznis lideri te predstavnici vodećih tvrtki u regiji – među njima su Branko Roglić, vlasnik Orbica, Marija Desivojević Cvetković, potpredsjednica Delta Holdinga, Ivan Gajić, Regent Porto Montenegro, Matija Ražem, viši potpredsjednik Infobipa, Veljko Marton, vlasnik Martimexa i kolekcionar, arhitekt Idis Turato…
Donosimo ključne teme: Luxury Investments, Business panel: Going premium in Crisis time, Master Class Idisa Turata: Creating unique experience i Reinvention/New Brand Approach (tourism, real-estate, premium experience)
Kakva su, s obzirom na aktualnu situaciju, očekivanja od ovogodišnjeg izdanja?
S Adria Luxury Summitom želimo pružiti relevantne informacije kroz primjere i strategiju regionalnih lidera na temu premium usluga i proizvoda te otvoriti pitanja daljnjeg razvoja regije u smjeru luksuza. Taj je segment oduvijek predvodnik trendova, simbol kvalitete i vrhunske kreativnosti, a s ovim projektom želimo osnažiti poziciju Adria regije i osigurati platformu za povezivanje relevantnih aktera. To činimo kroz Adria Luxury Summit i platformu AdriaLuxurySociety.com. Iza projekta stoji vodeća medijska kuća Adria Media Zagreb, koja se istaknutim pojedincima business communityja regije obraća i premium magazinom Adria Luxury Society.
Koliko je bilo izazovno organizirati ga i s kojim ste se glavnim problemima susreli?
Nakon prošlogodišnjeg summita koji je održan klasično, uživo, najveći izazov ove godine je organizacija hibridnog modela. Izazov je networking koji će se ove godine na sam datum summita osigurati za određeni broj ljudi, by invitation only.
S druge strane, premium digital content koji donosimo bit će relevantan kao smjernica za poslovnu zajednicu i sve aktere uključene u stvaranje jedinstvene ponude u Adria regiji.
Za više informacija za temu i premium digital sadržaj tu je AdriaLuxurySociety.com.
Iz vaše perspektive, koliko je taj luxury segment ponude razvijen na našem tržištu? Gdje vidite prilike i mogućnosti jačeg razvoja, privlačenja investitora i slično?
U godini koja je najavljivana kao godina velikih investicija u premium segmentu, doživjeli smo zaustavljanje nekih kapitalnih projekata.
Ipak, tržište se budi i neki od naših panelista najavit će svoje velike investicije u regiji – većinom u hotelijerskom i IT biznisu – granama koje će u budućnosti našu regiju činiti još prepoznatljivijom na svjetskom tržištu.
Adriatic regija u ‘novom normalnom’ ima snažnu prednost pred klasičnim igračima na tržištu luksuza jer nudi priliku za nišni, boutique experience i po tome se može diferencirati na tržištu.
Projekti u koje će se u budućnosti ulagati neće nužno biti klasičnog formata i neće uvijek privlačiti pozornost veličinom investicije, već jedinstvenim sadržajem i iskustvom koje se nudi. U tome je prilika naše regije i smjer u kojem vidimo razvoj luksuznog segmenta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu