Tržišne prilike u automobilskoj industriji kakve se ne pamte od drugog svjetskog rata, odnosno u zadnjih 80 godina po prvi put zaustavljene narudžbe proizvođača automobila, i AD Plastik već dovode na udar direktne štete izazvane COVID-19 virusom.
Financijski aspekt štete pritom je nesaglediv pod pritiskom nepoznanice u vezi s dužinom trajanja krize, no u najtežim novonastalim okolnostima jedne od najpropulzivnijih industrija Solinjani su de facto prisiljeni donijeti odluku o privremenom zaustavljanju svoje proizvodnje u Hrvatskoj, Srbiji I Mađarskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu