A220 jedna od opcija za obnovu flote Croatia Airlinesa

Autor: Darko Bičak , 14. rujan 2021. u 22:00
Airbus u Zagrebu predstavio avion koji malo troši/Ž. Hladika/PIXSELL

A220, kazali su stručnjaci Airbusa, pokriva segment od 100 do 150 sjedala, a dizajnirani su da zadovolje potražnju svjetskog tržišta za manjim avionima.

Europski zrakoplovni konzorcij Airbus jučer je u Zagrebu predstavio zrakoplov A220-300 ističući da je idealan za post-covid eru jer ga uz ostalo krase mala potrošnja, visoka učinkovitost i performanse većih uskotrupnih zrakoplova.

Na stajanci zagrebačke Zračne luke Franjo Tuđman MZLZ-a izložen je bio AirBaltic A220-300 sa 145 sjedala jednog razreda u putničkoj kabini i dometom do 6390 kilometara.

Među okupljenima su bili i predstavnici Croatia Airlinesa, koji je u nedavno objavljenoj post-covid strategiji istaknuo potrebu obnove flote, a predstavljeni zrakoplov jedna je od mogućih opcija u tome, tim više što domaća aviokompanija u floti ima Airbuse i ovlaštena je za njihovo održavanje, što je velika prednost.

A220, kazali su stručnjaci Airbusa, pokriva segment od 100 do 150 sjedala, a dizajnirani su da zadovolje potražnju svjetskog tržišta za manjim avionima. Ima dobru ekološku učinkovitost s tim da A220-100 i A220-300 imaju više od 99% zajedničkih dijelova.

Istaknuto je da A220 može povezati Hrvatsku s Europom, Afrikom, Bliskim istokom te istočnom obalom SAD-a. Direktor AirBaltica Martin Gauss rekao je kako je AirBaltic najveći korisnik A220-100 u Europi, a A220-300 u svijetu. Trenutno raspolažu sa 31 zrakoplovom tog tipa, a sljedeće godine stiže im još osam.

Komentirajte prvi

New Report

Close