A1 Hrvatska lani povećao prihod 1,6% na 444,5 milijuna eura

Autor: Bernard Ivezić , 13. veljača 2019. u 22:00
Jirí Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska

Rasli su i broj korisnika te profi.t

A1 Hrvatska, drugi po veličini telekom operater na našem tržištu, prošlu je godinu zaključio s rastom prihoda, operativne dobiti, broja mobilnih i fiksnih korisnika.

Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska ukratko 2018. opisao je "kao godinu za pamćenje". Prihod operatera porastao je 1,6 posto na 444,5 milijuna eura, operativna dobit rasla je 4,6 posto na 114,1 milijun eura, broj mobilnih korisnika porastao je 3,4 posto na 1,83 milijuna, a fiksnih korisnika za 4,2 posto na 681.800. Jedino se smanjio EBIT, koji je umjesto 13 milijuna eura lani bio 7,6 milijuna eura. 

"Prošla je godina za nas u A1 Hrvatska bila godina za pamćenje. Tvrtka je istodobno prolazila digitalnu transformaciju, nastavila s izgradnjom optičke mreže, nadogradila mobilnu mrežu s naprednim funkcionalnostima te provela opsežan projekt promjene brenda. Paralelno s uspješnom promjenom naziva u A1 Hrvatska i pravnom integracijom Metroneta napravili smo zaokret iz tradicionalnog telekoma u digitalnu kompaniju", kaže Dvorjančansky. Dodaje da je A1 lani mnogo ulagao. Osim što je uložio u rebrending, iz Vipneta u A1, investirao je i u infrastrukturu, najviše optiku što je utjecalo na rast broja korisnika fiksnih usluga i u 5G mrežu, na kojoj je uspio postići brzinu interneta od 20 Gbit/s.

 

1,8 milijuna

korisnika u mobilnoj mreži ima drugi najveći telekom operater u Hrvatskoj

Operater je lani ukupno povisio ulaganja za 3,1 posto na 87,8 milijuna eura. "Naši napori u digitalizaciji Hrvatske odražavaju se u implementaciji niza 5G funkcionalnosti u mobilnoj mreži te u širenju fiksne optičke mreže s kojom smo obuhvatili više od 508 tisuća kućanstava diljem zemlje. Prošla je godina bila doista dinamična za kompaniju A1 Hrvatska, a u 2019. nastavit ćemo sa značajnim ulaganjima u mrežnu infrastrukturu, sadržaj i esport", kaže Dvorjančansky.

Najveći rast prihoda A1 je zabilježio u području mobilnog širokopojasnog interneta, i to za 18,2 posto. U A1 navode da su to postigli zahvaljujući poboljšanoj ponudi Homeboxa, odnosno uređaju koji omogućuju da se bilo gdje, instantno, dobije fiksni internet i telefon. "U potpunosti smo prilagodili rad novom, agilnom načinu u sklopu procesa digitalne transformacije", zaključuje DJiří Dvorjančanský.

Komentirajte prvi

New Report

Close