7 kuna za 100 kilometara? Moguće je, i to u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr , 29. ožujak 2014. u 12:04
Foto: www.croenergo.eu

Zagrebačka tvrtka ELECTA SOL d.o.o. ovaj se tjedan predstavila sa dva električna vozila marke ELECTA koja su zainteresirani vozači mogli testirati u Radničkoj ulici.

Autor/Fotografija: © Portal croenergo.eu (M.P.) / ENERGO MEDIA SERVIS / ENERGO MEDIA SERVIS

Zagrebačka tvrtka ELECTA SOL d.o.o. ovaj se tjedan predstavila sa dva električna vozila marke ELECTA koja su zainteresirani vozači mogli testirati u Radničkoj ulici. Iz tvrtke javljaju kako je to najbolji način za upoznavanje sa karakteristikama vozila te njihovim mogućnostima i prednostima vožnje u gradskoj vrevi.

Idejni začetnik ovog projekta je Natko Janković koji je za vrijeme prezentacije, novinare upoznao sa idejom vodiljom izbora ovog modela. U tvrtki su naime tražili pristupačan i jednostavan model gradskog električnog mikrovozila na četiri kotača koji je u konačnici razvijen sa kineskim i talijanskim partnerima te uz subvenciju Republike Kine. Rezultat je vozilo pod nazivom ELECTA Nevo koje je prilagođeno hrvatskim prilikama, a proizvodi se u Kini.

Izgled vozila Nevo je zanimljiv i dopadljiv te se ne razlikuje od mini gradskih automobila koje viđamo na našim cestama. Ono što razlikuje NEVO od električnih automobila N1 kategorije (radi se o električnom četverociklu) su znatno pristupačnije cijene. Vozilo se prodaje po cijeni koja je ispod 100 tisuća kuna. Osam olovnih gel baterija ima vijek trajanja od 40.000 prijeđenih kilometara, a nakon 50.000 kilometara kapaciteta baterija postupno pada pa bi u tom trenutku trebalo razmisliti o zamjeni baterija, navode iz tvrtke. Bitno je napomenuti kako zamjenski set baterija stoji oko 13.600 kuna, dok iz tvrtke najavljuju bolje i jeftinije baterije već za nekoliko godina.
 

Komentari (5)
Pogledajte sve

“tvrtka” – danas se svašta naziva tim imenom… pomislio sam da je ovo još jedna uspješna hrvatska priča, a ono najobičniji trgovac kineskim automobilima

kome je do štednje, ima auta već za 60000 kuna sasvim solidnih, a do 80000 ima još solidnijih. to bi se jedino moglo podvesti pod potrebu ako živiš daleko od radnog mjesta i tu se jedino može uštediti jer gubitak na vrijednosti bit će najmanji u apsolutnom iznosu , a to je jedino bitno.
sve iznad 80.000 kuna je pitanje preferencije i svojevrsni luksuz ili statusni simbol. nikome ne treba auto koji troši 5 litara, a košta 50.000 eura, ali takvi se auti prodaju jer ljudi ne razmišljaju da je trošak goriva najmanja stavka kod vozila.

Ovo nema nikakog smisla , ovakvo vozilo realno košta oko 20 000 kn, ako se proizvodi u KINI.

dakle ovako: oni kažu da ja moram platiti 100.000 kuna da bih uštedio…nevjerojatno. ovi su gori od vozača auta od 50000 eura naviše koji se hvale kako im auto malo troši. kad će glupani shvatiti da je cijena benzina najmanja stavka kod automobila? pa moj auto troši u gradu 16-17 litara i ja se ne žalim. a kad stoji ugašen ne troši ništa. zamislite. 0 litara…..

New Report

Close