Mnogi od nas su svjesni da se prodavači služe psihološkim trikovima kako bi nas nagovorili da kupimo njihove proizvode, čak i kad oni sami nisu svjesni kako točno njihove tehnike utječu na naš mozak. Možda neki smatraju i da su imuni na tu manipulaciju piše Express Ali znanstveni dokazi govore da nismo. Evo zbog čega su sljedeći prikriveni trikovi toliko uspješni:
Lažne usporedbe
Profesor sociologije sa Sveučilišta u Kaliforniji, Robert Levine, zbog istraživanja je glumio prodavača rabljenih automobila početkom 2000-ih. Najviše je brinuo da mu neće ići prodaja zato što nije mogao zapamtiti dovoljno pojedinosti o svakom pojedinom autu, no ubrzo je shvatio da je za prodaju i tako važno zapamtiti tek nekoliko osnovnih informacija koje su vrijedile za sve modele. Ono što je bilo puno važnije, bio je redoslijed kojim će ih prikazivati.
Ostatak članka i kompletan popis trikova pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu