Likvidnosti i dalje nema,na ovim razinama je teško skupljati,ja sam dokupio na oko 2800 3 kom,jedva
…samo u ovom mjesecu je protrgovano preko 160 kom.
Likvidnosti i dalje nema,na ovim razinama je teško skupljati,ja sam dokupio na oko 2800 3 kom,jedva
…samo u ovom mjesecu je protrgovano preko 160 kom.
[/quote]
Kolega,ja govorim o razdoblju nakon onog odličnog izvještaja,nakon njega je prošlo oko 100 kom,većinom po asku,zato je i skočila cijena 10 %.Probajte sad kupiti neku ozbiljniju količinu na bidu.
Hm…zanimljiv graf,nagradno pitanje jest:što će se dogoditi sa cijenom dionice ako probije 3200 kn? [smiley]
Uvjerljivo najjeftinija dionica na ZSE, fundamenti odlični, poslovanje konsolidirano, dobit 41 milion kuna, prihodi sa 970 miliona rasli su preko 1 miljarde, šta još reći, pametnom dosta……….
Hm…zanimljiv graf,nagradno pitanje jest:što će se dogoditi sa cijenom dionice ako probije 3200 kn? [smiley]
Onda ide do 3600 pošto tamo čeka tjedni EMA100 [thumbsup]
Uvjerljivo najjeftinija dionica na ZSE, fundamenti odlični, poslovanje konsolidirano, dobit 41 milion kuna, prihodi sa 970 miliona rasli su preko 1 miljarde, šta još reći, pametnom dosta……….
Ne samo to.
Pogledajte statistiku rasta prihoda u zadnjih 7 godina + oporavak u krizi.
Kažem, jako dobro prenose inflaciju cijena inputa na korisnika što znaći da su ustoličeni na tržištu na kojem operiraju.
Imali su masivna ulaganja u 2008/2009 koja su pojačala amortizaciju narednih razdoblja što je :
1.) super za one koji gledaju stvarni novac(FCF) jer tu amortizacija pojačava slobodni tok
2.) loše za one koji gledaju P/E jer je P/E narednih razdoblja bio visok(2008 i 2009 i ponekad negativan) – smanjena neto dobit 2010
3. točka 2. je loša za gledište P/E ali odlična za stvarni novac, i tko je vidio da je investicijski ciklus prošao, mogao je naslutiti da će neto dobit rasti kao i smanjiti amortizacija tj jako smanjiti p/e.
4. Evo nas danas na tome.
firme koje imaju konstantno veći CAPEX od neto povećanja toka novca iz poslovnih aktivnosti su firme koje nemaju FCF i nagrizu se kroz vrijeme te moraju povećati ili dobit putem rasta (što nemogu jer nemaju mjesta širenju) ili kroz inflaicju cijena što opet nemaju mogučnost jer su u konkurentnoj industriji.
Primjer: naftne kompanije – konstantno masivni CAPEX i firme se žderu iznutra i jako dižu cijene da bi održavale korak – naravno to ima debeli kraj. ( u krizama ne ulažu u tekučoj godini u CAPEX jer nemaju long term projekciju(u naftnoj industriji je to 30 godina))
Ovo je moguće vidjeti samo za firme koje su stabilne u prošlosti i rastu iz godine u godinu(ili padaju manje u prihodima i neto dobiti) u krizama od prosjeka.
ne drukam, ali DDJH to nema!!
Zvijezda recimo ima/JDGT/ADPL imaju to name the few:)
Ajde još malo:
Zarada po dionici ispada 400 kn u 2011 dok je cijena 3200 kn ili 12,5 posto.
To je onima koji i gledaju P/E dok sa FCF om izgleda lošije a smanjile su ga povećanje zaliha( to mi nije baš jasno) ako bi tko to mogao objasniti – to povećanje zaliha…
Bez toga, slobodnog novca bi bilo i više.
Tj 60mil kn naspram 3200 kn cijene tj 18 posto(dok je sama dobit 12 posto)
Ugl. zanimljivo.
Zarada po dionici ispada 400 kn u 2011 dok je cijena 3200 kn ili 12,5 posto.
da neto dobit 408kn po dionici, niti meni ovo nije jasno kako nema interesa.
Da ZVZD kupi bloger i to objavi da vidiš kako bi bilo interesa…ovako ostaje nezanimljiva jer je niskolikvidna i bez dividende,nezanimljiva špekulantima.
Općenito je ZSE izrazito špekulativan,INGR je dovoljan dokaz.
Svejedno,dionica je dragulj,tko je ima neka ne brine,ovo se nekad prodavalo i po 20 tisuća kuna,kad je poslovanje bilo neizmjerno lošije.
Inače, ovo s dobiti ne znači baš ništa.
Jesenas se jedna dionica (od onda nije trgovano s njom, prilično je nelikvidna) prodavala s tadašnjim 1H2011 rezultatom dobiti od 54% (da, 54%) na tadašnju cijenu dionice.
Pa svejedno, osim 2,3 investitora (bile su to očito "planirane transakcije") prvi dan ju nitko nije primijetio (uz mene, naravno) po toj cijeni, a prodavalo se još za dva dana tolika količina.
Ali u svakom slučaju da, u ZVZD se definitivno mirnije spava iako realizirana dobit nikad (za par godina možda) neće biti 300% kao s Ingrom protekli mjesec…
Maskote Jajo i Pomi predstavljaju novu Zvijezdinu Junior liniju
6.3.2012 10:29:00 | Autor/Izvor Limun.hr
Zvijezda d.d. ovih je dana krenula s promotivnom kampanjom svoje nove "Junior“ linije proizvoda, koja se sastoji od Junior majoneze i Junior ketchupa, navodi se u priopćenju.
Svojim najmlađim korisnicima Zvijezda d.d. odlučila je učiniti odlazak u kupovinu s njihovim roditeljima zabavnim te je organizirala promotivne akcije, prilikom kojih će nove Zvijezdine Junior proizvode predstaviti maskote Jajo i Pomi.
Povodom lansiranja ove nove linije proizvoda, Zvijezda d.d. je svojim najmlađim korisnicima odlučila približiti ove proizvode na nadasve zanimljiv i inovativan način te je tako izradila i vrlo zabavan televizijski spot koji je namijenjen dječjem uzrastu, a prikazuje Jaju i Pomija u svijetu zabave i igre. TV Spot se počeo emitirati 1. ožujka 2012. godine, ističe se u priopćenju.