Ovo je svakako jedna od tvrtki koja me zanima, čisti primjer dioice kakvu propgaira Benjamin GrahamD.
Bilanca je jako dobra , a cijena vrlo povoljna za ulaganje. Problem kod ZVZd je što je teško kod nje očekivai nekakvo spektakularno poboljšanje profiabilnosti, ali na ovim cijenama je to nebitno.Jak brend koji će uvijek imati svoje kupce, solidni prihodi u odnosu na knjigvodstvenu vrijednost, mislim da je koeficjent 1,3…a rentabilnosti kapitala na ovim cijenama i ne treba pridavati preveliku važnost
NE posjedujem dionice ZVZD i ovaj post ne predstavlja nagovor na kupoprodaju istih.
Koji je razlog stagnacije Zvijezde u vrijeme dok Ledo velikim koracima grabi prema 6000 kn? Sjećam se da su prije obje dionice bile skoro pa cjenovno sinkronizirane, zajedno su dosegnule i 20 000kn, a sada je Zvijezda skoro upola jeftinija? Izvješće je solidno, povećanje prihoda i dobit po većim stopama od Leda, a ako dođe do prodaje Mercatora Konzumu, Zvijezda će profitirati u cijeloj toj priči jednako kao i Ledo. Od ATL je narasla jedva 10 posto, a s obzirom na fundamente i BVPS od 8143kn, to je mizerija.
Koji je razlog stagnacije Zvijezde u vrijeme dok Ledo velikim koracima grabi prema 6000 kn? Sjećam se da su prije obje dionice bile skoro pa cjenovno sinkronizirane, zajedno su dosegnule i 20 000kn, a sada je Zvijezda skoro upola jeftinija? Izvješće je solidno, povećanje prihoda i dobit po većim stopama od Leda, a ako dođe do prodaje Mercatora Konzumu, Zvijezda će profitirati u cijeloj toj priči jednako kao i Ledo. Od ATL je narasla jedva 10 posto, a s obzirom na fundamente i BVPS od 8143kn, to je mizerija.
Da,tako sam i ja razmišljao,dobio još neke informacije,zbrojio dva i dva te shvatio da može biti samo jedan razlog zašto Ledo raste… [wink]
Koji je razlog stagnacije Zvijezde u vrijeme dok Ledo velikim koracima grabi prema 6000 kn? Sjećam se da su prije obje dionice bile skoro pa cjenovno sinkronizirane, zajedno su dosegnule i 20 000kn, a sada je Zvijezda skoro upola jeftinija? Izvješće je solidno, povećanje prihoda i dobit po većim stopama od Leda, a ako dođe do prodaje Mercatora Konzumu, Zvijezda će profitirati u cijeloj toj priči jednako kao i Ledo. Od ATL je narasla jedva 10 posto, a s obzirom na fundamente i BVPS od 8143kn, to je mizerija.
Da,tako sam i ja razmišljao,dobio još neke informacije,zbrojio dva i dva te shvatio da može biti samo jedan razlog zašto Ledo raste… [wink]
[/quote]
nije Zvijezda nikad bila na istoj vrijednosti ko Ledo ali dosta blizu …2-3 iljade ispod …kak je i sada …
i koji razlog kolega ?
Ok, ako ćemo cijepidlačiti Zvijezdin ATH je bio 20 000kn, Ledov 21 500kn, tako da to je bilo ni 10 posto razlike u cijeni, dok je to sada skoro 100 posto razlike. Nemam sada grafove za usporedbu, ali ako se dobro sjećam unatrag dvije-tri godine te dvije dionice su prilično korelirale, ali očito je to postala stvar prošlosti, iako mislim da Zvijezda nije zaslužila ovu cjenovnu razinu. Pretpostavljam da je kolega mislio na špekulaciju o navodnoj prodaji Leda. Ja čisto sumnjam da će do te prodaje doći, ali ako se već špekulira s prodajom jedne od sastavnice Agrokora, zanima me zašto se ne špekulira isto tako i o prodaji Zvijezde? Po čemu je osim tržišne kapitalizacije i samim time više cijene Ledo isplativiji Todoriću za prodaju od ovog bisera?
Naravno da sam mislio na prodaju Leda,ZVZD je odlična firma,a zašto se o ZVZD ne špekulira…e to je već nešto drugo,pitajte malo zaposlenike Leda koliko su realne te priče o preuzimanju,mogli biste se iznenaditi… [smiley]
O Zvijezdi se zasada ne špekulira, ali ne znači da neće. Kupnja Mercatora je i za nju dobra vijest. I prodaja Leda isto, dio zarade na Ledu bi ulagači možda uložili i u nju.
Prema jednom od posljednjih istraživanja o vrijednosti brendova na hrvatskom tržištu, onom koje je provela agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls, prva tri mjesta za prvu polovinu ove godine, po ocjeni potrošača, pripala su domaćim brendovima: Zvijezdi ulju, Jamnici mineralnoj vodi i Zvijezdi margarinu. Ipsos Puls redovito istražuje vrijednost brendova kreirajući BrandScore listu TOP 30 brendova. Istraživanje se provodi na nacionalno reprezentativnom uzorku od 2000 ispitanika, dva puta godišnje, za oko 1000 brendova podijeljenih u 60-ak kategorija robe široke potrošnje.
Istraživanje Ipsos Pulsa jedno je od onih koja se provode na tržištu, poput Super Brands, Trusted Brands, Best Buy Award ili QuDal. U posljednjem istraživanju Ipsos Pulsa domaći su brendovi nadjačali jake globalne, poput Coca-Cole ili Milke.
Ovu vijest imali smo i prije 2 mjeseca, ali nema nekih odjeka….
[tongue]
Na ovim vrijednostima P/E je oko 10. Bruto vrijednost 8.143 kn, za razliku od vecine agrokorovih kompanija nisko zaduzena.
Drzava ima 17% dionica. Kaj mislite hoce li traziti kupca za svoj dio i po kojoj cijeni?
Sad sam vidio izvješće,dobit 2011 41.021.946
dobit 2010 21.871.260 ili skoro 100% veća!
Mora bit neka greška… [smiley]
povecali su prihode, a i prestalo isisavanje prema ostalim tvrtkama od gazde, vrlo dobro.
P/E=6.8,
P/B=0.33