…..Grbešić voli biti gazda, a to u Zvečevu ne može. Ali s tom lovom ga može i preuzeti. [smiley10]
Na to sam i mislio. Sumnjam da je samo tako rasprodao IPKK bez da već zna gdje će uložiti keš.
SLK:
”
…..Grbešić voli biti gazda, a to u Zvečevu ne može. Ali s tom lovom ga može i preuzeti. [smiley10]
”
Na to sam i mislio. Sumnjam da je samo tako rasprodao IPKK bez da već zna gdje će uložiti keš.
U pravu si teoretski. Ali moje je mišljenje da mu pik nije Zvečevo. A i nisam siguran da se Alviru prodaje. Dosta se on naradio da tu firmu vrati na noge, da bi ju samo tako olako prodao.
Alvir Sigurno neće OLAKO prodati Zvečevo, ali za 1.000 kuna po dionici hoće. Prenosim članak od jučer iz PD.
Budućnost domaće konditorske industrije u okrupnjavanju
Prema analizi Marija Fraculja, direktora marketinga u Krašu, potrošači i dalje lojalni domaćim brendovima
Mikado premium nova je linija čokolada s okusima brusnice, lješnjaka, badema i grožđica koju je ovih dana počelo proizvoditi Zvečevo d.d. u Požegi, gradu gdje se čokolada proizvodi od 1921. godine, a Mikado kao robna marka od 1964. Dugogodišnjim ulaganjem u razvoj i modernizaciju proizvodnje te kontinuirano praćenje želja potrošača i svjetskih trendova u ponudi slastica Zvečevo je, kako s ponosom kaže Marica Ploužek zaposlena u Odjelu razvoja, postalo regionalni poznati proizvođač koji se za mjesto na tržištu u uvjetima jake konkurencije domaćih i inoproizvođača bori postojanošću tradicionalno ugledne kvalitete svojih proizvoda. A dobro poslovanje društva prate i financijski rezultati u posljednjih godina. Zvečevo, kojeg je većinski vlasnik postupno postao direktor Zdravko Alvir, ostvarilo je u prvom tromjesečju ove godine neto dobit od 5,6 milijuna kuna koja je viša od one ostvarene u istom razdoblju prethodne godine. Povećani su i ukupni prihodi, od prodaje u zemlji veći su 7, a od prodaje u inozemstvu 2 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Ukupni prihod lani je u odnosu na prethodnu godinu bio znatno povećan zbog višegodišnjih ulaganja u modernizaciju proizvodnje konditorskih proizvoda (u nabavu opreme u 2006. uloženo je 18 milijuna kuna) i u odnose s kupcima. Prema podacima Kondina, zajednice konditorskih proizvođača Hrvatske, Zvečevo je lani po prodaji na domaćem tržištu izbilo na četvrto mjesto s prodanih 2587 tona te s nekoliko tona više preteklo Kandit koji je ostvario 2584 tone. Ispred njih našla se Karolina, danas u vlasništvu kompanije Lorenz i bjelovarski Koestlin. Kraš je svima i dalje nedostižan s prodajom većom od 17.000 tona što čini gotovo četvrtinu ukupne prodaje konditorskih proizvoda u Hrvatskoj. Za usporedbu, u 2006. godini domaći proizvođači su proizveli oko 59.000 tona i prodali u Hrvatskoj oko 34.000 tone raznih slastica, a uvoznih proizvoda prodano je više, oko 46.000 tona.
Prvih pet najvećih proizvođača iskazuje posljednjih godina, izuzev Lura-keksi, odnosno Karoline, visoku profitabilnost iako su liberalizacijom tržišta prevladali neki strani brendovi. Kolika je konkurencija govore i brojke o oglašavanju. Tako su ukupna bruto ulaganja u oglašavanje konditorskih proizvoda (bez gume za žvakanje) u 2006. godini iznosila gotovo 156 milijuna kuna. Mario Fraculj, direktor marketinga u Krašu, autor je Strateške analize hrvatske konditorske industrije – profitni potencijal i ključni čimbenici razvoja (objavljeno u Suvremenoj trgovini) u kojoj tvrdi da ne prijeti veća opasnost za domaću industriju od stranih konkurenata i koji bi mogli smanjiti njezinu profitabilnost. Isto tako smatra da su potrošači lojalni domaćim brendovima iako potrošnja posljednjih godina raste u prosjeku oko 7 posto zahvaljujući i stranoj ponudi. Upravo se ključni faktor uspjeha prema Fraculju u hrvatskoj i svjetskoj konditorskoj industriji krije u snazi prepoznatljivih i etabliranih brendova. To su potvrdili i menadžeri ove industrije koje je Fraculj anketirao. Ispitanici su bili zamoljeni da odaberu jedan od čimbenika koji po njihovu mišljenju u najvećoj mjeri doprinosi uspjehu na tržištu. Iako je bilo ponuđeno čak šest odgovora, 86 posto ispitanika odlučilo se za “snažan i prepoznatljiv brend” kao ključni čimbenik uspjeha. Puno manje (11 posto) ispitanih odabralo je “efikasan razvoj novih proizvoda”, a tek neznatan broj je za “širok asortiman proizvoda”. Na pitanje o srednjoročnom potencijalu konditorske industrije ispitanici su odgovorili izbjegavajući ekstremne odgovore. Tako nitko od njih ne smatra da je perspektiva ove industrije loša i neprofitna, ali ni iznimno profitna i jako obećavajuća. Većina misli da je profitabilna i zadovoljavajuća. Iako je konditorska industrija duge tradicije, naše su kompanije u svjetskim okvirima male i teško da mog
alvir će prodati.
poanta je da koestlin treba tvornicu čokolade ,a maraska još asortimana kao što zvečevo ima u žestokim pićima.
alvir će prodati.
poanta je da koestlin treba tvornicu čokolade ,a maraska još asortimana kao što zvečevo ima u žestokim pićima.
A šta se onda sa Jožom Galićem dogovarao gradit silne voćnjake, i uzeo Joža zemlju kod Sibinja? Ili je sad prodajom Presoflexa propao i međusobni plan?
A što mislite zašto je Fudin Balanced počeo ulaziti u Zvečevo nedavno. On je Grbin operativac. Samo vi čekajte.
Eno, špekulanti već udaraju po ZVCV. No comment…
Zadnja 518,97. Jest malo špekulativno, ali nije bez osnova ovo s Grbešićem. Grba sada ima brdo love nakon prodaje udjela u IPKK. Koestlin i Zvečevo bili bi zanimljiv “par”. No ZVCV vrijedi ove love samo po sebi, a da ne govorimo kakav će poticaj rastu biti ako ove godine bude opet lijepa dividenda kao lani ili ako stvarno Grba krene u preuzimanje.