ZVCV (Zvečevo d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ZVCV (Zvečevo d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Stvarno se ne bih mješao, ali mislim da se ovdje mora malo osvrnuti i na to što jedan čovjek ima 2/3 firme, i briga ga hoće li cijena dionice gore ili ne. Dapače, što duže bude tu gdje jest, on će još više pojačavati svoj udio.

On ima firmu, ne dionice.

To je samo moje mišljenje, stvarno nemam nikakvih afiniteta. Gledam onako sa strane.

No respect

Alvir ima 61%. Nema 99% pa da napravi squeeze out, naravno da ga je briga za cijenu dionice, uostalom komotno se može riješiti svojih 10% a ako i kada to bude radio naravno da će htjeti prodati po što višoj cijeni. Dali bi on prodao i više od tih 10% ne znam ali vidim da se i tome priča….

Dalje – u top 10 su i FIMA equity i Aureus Equity, 2 najbolja dionička fond aprošle godine dok u zadnje vrijeme nadokupljuje Interinvest. Struktura uopće nije loša, dapače.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


Nebi se kladio da taj stvarno ima namjeru prodat tih 1,000 komada iako je prvi na prodaji

Koliko je jos ostalo tome na 480? Kad sve prodje moglo bi i Zvecevo poletjeti…

"Wide diversification is only required when investors do not understand what they are doing." - Warren Buffet


Alvir ima 61%. Nema 99% pa da napravi squeeze out, naravno da ga je briga za cijenu dionice, uostalom komotno se može riješiti svojih 10% a ako i kada to bude radio naravno da će htjeti prodati po što višoj cijeni. Dali bi on prodao i više od tih 10% ne znam ali vidim da se i tome priča….

Dalje – u top 10 su i FIMA equity i Aureus Equity, 2 najbolja dionička fond aprošle godine dok u zadnje vrijeme nadokupljuje Interinvest. Struktura uopće nije loša, dapače.

Koliko ja znam Alvira, da mu je želja samo 51%, onda ne bi išao na dvije trećine. Isplatio je svoje kolege s kojima je preuzeo firmu. I nije čovjek od prodaje dionica. On će prije samo dokupljivati, ne i prodavati. A onda mu je interesantnija niža cijena.

Možda se varam, ali to je samo moje mišljenje.

No respect

no comment[smiley2]

“Please, God, Just One More Bubble.”

Arape može k/p?
Hvala

Otišlo sve po 480. Ma nema straha za ovu dionicu, a još manje za firmu.

Kupnja – ZVCV-R-A
104 473,35
38 473,30
90 473,21
300 472,00
45 471,01

Prodaja – ZVCV-R-A
40 489,99
10 498,96
126 498,97
40 499,00
154 500,00

Ignore: KressoM, delux

Top 10 investitora za vr. papir – “ZVCV-R-A”

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. ALVIR ZDRAVKO 188.047 61,09 Osnovni račun
2. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 22.837 7,42 Osnovni račun
3. HPB D.D./AUREUS INVEST – AUREUS EQUITY OIF 6.211 2,02 Skrb. račun
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./FIMA GLOBAL INVEST D.O.O. ZA FIMA EQUITY OTVORENI INVESTICIJSKI FOND 5.520 1,79 Skrb. račun
5. PLAMEN-INTERNATIONAL D.O.O. 3.750 1,22 Osnovni račun
6. CROATIA OSIGURANJE D.D. 2.500 0,81 Osnovni račun
7. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./INTERINVEST BALANCED 1.823 0,59 Skrb. račun
8. MIHALJ KREŠIMIR 1.600 0,52 Osnovni račun
9. HPB D.D. 1.415 0,46 Skrb. račun
10. MRKOCI MILIVOJ 1.317 0,43 Osnovni račun
Ukupno: 76,35

Jel to Interinvest kupuje ovih dana?

Grbešić je jedno vrijeme bio u Zvečevo. Sad kad je prodao dio u Kanditu, jel postoji mogućnost da se vrati u Zvečevo?

izvor: poslovni.hr
Budućnost domaće konditorske industrije u okrupnjavanju
Prema analizi Marija Fraculja, direktora marketinga u Krašu, potrošači i dalje lojalni domaćim brendovima
Mikado premium nova je linija čokolada s okusima brusnice, lješnjaka, badema i grožđica koju je ovih dana počelo proizvoditi Zvečevo d.d. u Požegi, gradu gdje se čokolada proizvodi od 1921. godine, a Mikado kao robna marka od 1964. Dugogodišnjim ulaganjem u razvoj i modernizaciju proizvodnje te kontinuirano praćenje želja potrošača i svjetskih trendova u ponudi slastica Zvečevo je, kako s ponosom kaže Marica Ploužek zaposlena u Odjelu razvoja, postalo regionalni poznati proizvođač koji se za mjesto na tržištu u uvjetima jake konkurencije domaćih i inoproizvođača bori postojanošću tradicionalno ugledne kvalitete svojih proizvoda. A dobro poslovanje društva prate i financijski rezultati u posljednjih godina. Zvečevo, kojeg je većinski vlasnik postupno postao direktor Zdravko Alvir, ostvarilo je u prvom tromjesečju ove godine neto dobit od 5,6 milijuna kuna koja je viša od one ostvarene u istom razdoblju prethodne godine. Povećani su i ukupni prihodi, od prodaje u zemlji veći su 7, a od prodaje u inozemstvu 2 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Ukupni prihod lani je u odnosu na prethodnu godinu bio znatno povećan zbog višegodišnjih ulaganja u modernizaciju proizvodnje konditorskih proizvoda (u nabavu opreme u 2006. uloženo je 18 milijuna kuna) i u odnose s kupcima. Prema podacima Kondina, zajednice konditorskih proizvođača Hrvatske, Zvečevo je lani po prodaji na domaćem tržištu izbilo na četvrto mjesto s prodanih 2587 tona te s nekoliko tona više preteklo Kandit koji je ostvario 2584 tone. Ispred njih našla se Karolina, danas u vlasništvu kompanije Lorenz i bjelovarski Koestlin. Kraš je svima i dalje nedostižan s prodajom većom od 17.000 tona što čini gotovo četvrtinu ukupne prodaje konditorskih proizvoda u Hrvatskoj. Za usporedbu, u 2006. godini domaći proizvođači su proizveli oko 59.000 tona i prodali u Hrvatskoj oko 34.000 tone raznih slastica, a uvoznih proizvoda prodano je više, oko 46.000 tona.
Prvih pet najvećih proizvođača iskazuje posljednjih godina, izuzev Lura-keksi, odnosno Karoline, visoku profitabilnost iako su liberalizacijom tržišta prevladali neki strani brendovi. Kolika je konkurencija govore i brojke o oglašavanju. Tako su ukupna bruto ulaganja u oglašavanje konditorskih proizvoda (bez gume za žvakanje) u 2006. godini iznosila gotovo 156 milijuna kuna. Mario Fraculj, direktor marketinga u Krašu, autor je Strateške analize hrvatske konditorske industrije – profitni potencijal i ključni čimbenici razvoja (objavljeno u Suvremenoj trgovini) u kojoj tvrdi da ne prijeti veća opasnost za domaću industriju od stranih konkurenata i koji bi mogli smanjiti njezinu profitabilnost. Isto tako smatra da su potrošači lojalni domaćim brendovima iako potrošnja posljednjih godina raste u prosjeku oko 7 posto zahvaljujući i stranoj ponudi. Upravo se ključni faktor uspjeha prema Fraculju u hrvatskoj i svjetskoj konditorskoj industriji krije u snazi prepoznatljivih i etabliranih brendova. To su potvrdili i menadžeri ove industrije koje je Fraculj anketirao. Ispitanici su bili zamoljeni da odaberu jedan od čimbenika koji po njihovu mišljenju u najvećoj mjeri doprinosi uspjehu na tržištu. Iako je bilo ponuđeno čak šest odgovora, 86 posto ispitanika odlučilo se za “snažan i prepoznatljiv brend” kao ključni čimbenik uspjeha. Puno manje (11 posto) ispitanih odabralo je “efikasan razvoj novih proizvoda”, a tek neznatan broj je za “širok asortiman proizvoda”. Na pitanje o srednjoročnom potencijalu konditorske industrije ispitanici su odgovorili izbjegavajući ekstremne odgovore. Tako nitko od njih ne smatra da je perspektiva ove industrije loša i neprofitna, ali ni iznimno profitna i jako obećavajuća. Većina misli da je profitabilna i zadovoljavajuća. Iako je konditorska industrija duge tradicije, naše su kompanije u svjetskim okvirima


Grbešić je jedno vrijeme bio u Zvečevo. Sad kad je prodao dio u Kanditu, jel postoji mogućnost da se vrati u Zvečevo?

Baš sam o tome razmišljao jutros. Zvečevo je vrlo dobra firma, ima dobre pokazatelje, a za one koji vole BV, tek je na 1,6 BV što je prema drugim firmama iz branše vrlo nisko.

Ignore: KressoM, delux


josip1000:

Grbešić je jedno vrijeme bio u Zvečevo. Sad kad je prodao dio u Kanditu, jel postoji mogućnost da se vrati u Zvečevo?

Baš sam o tome razmišljao jutros. Zvečevo je vrlo dobra firma, ima dobre pokazatelje, a za one koji vole BV, tek je na 1,6 BV što je prema drugim firmama iz branše vrlo nisko.

Ne vjerujem. Grbešić voli biti gazda, a to u Zvečevu ne može.

Ali s tom lovom ga može i preuzeti.
[smiley10]

No respect

New Report

Close