prodaje se mikado u kanadi i u australiji i to već godinama (onaj s rižom). u svakom slučaju, uvijek može bolje iako mi je tužno kad vidim da ljudi kupuju milku koja uopće nije čokolada nego šećerna tabla, nezdrava i preslatka, a udio kakaa u njoj je minimalan, dok je u zvečevu udio kakaa najveći od svih dostupnih čokolada. a ja volim kad se na kupcu ne štedi. proći će još vremena kad će naši ljudi polako shvaćati da su te čokolade vrlo blizu lindt-a , a i taj slavni lindt ima puno kemikalija u sebi, dok ih mikado baš i nema. tko ne vjeruje, neka se sam uvjeri i pročita deklaraije. mikado ima vrlo malo emulgatora, dok ih čak i slavni lindt ima više. dakle, jedite zdravo, jedite mikado čokolade.
dobro i kakao, ali prije svega MLIJEKO !! Kako si to mogao zaboraviti (eto kakav je ovdje marketing… koma koma koma!), glavna karakteristika Mikado čokolada je veliki udio (usporedite sa ostalim čkoladama) mlijeka, i to kakvog mlijeka? Kvalitetnog domaćeg SVJEŽEG mlijeka. Tu se radi o upotrebi svježeg mlijeka po specijalnoj vlastitoj recepturi (mislim da je glavnina tog "finog mliječnog" okusa ovih čokolada upravo rezultat toga) što je prilično rijetko u ovoj industriji, svi koriste industrijsko mlijeko u prahu (često pitaj Boga kakve kvalitete i odakle nabavljeno…).
Da je u Zvečevu bar malo marketinške pameti tada bi ovu priču sa mlijekom dobro iskoristili u reklamama… naime na jetru mi idu one Milkine reklame gdje se priča "o svježem mlijeku iz Alpa"… a u njima mlijeka manje nego u većini drugih čokolada, nije svježe nego mlijeko u prahu kao i svuda, i pitaj Boga odakle je i koliko ima istine "u tim Alpama". Puno puuno bolje pristaje Zvečevu "imati neku posebnu priču o mlijeku" nego li Milki. Zvečevo bi trebalo u procesu svog brendiranja i marketinga svih razina dobro ukomponirati tu mliječnu kariku, pa onda tu kakaovac komponentu (uvoze sirovi kakao kojega sami obrađuju… što isto može biti "dobra marketinška fora")…
Zanimljivost: kada čovjek vidi ovo "više kakaa nego u drugim čokoladama", pa onda ono "više mlijeka nego u drugim čokoladama", amater bi se pitao, pa kako to, čega je onda "manje"? (matematika ne dopušta da svih sastojaka bude "relativno više")… e… čega je manje, dobro i ovoga što delboy spominje (manje emulgatora, manje pojačivača okusa i boja, manje konzervanasa, manje "kemikalija") ali "u samoj masi" čega je manje na uštrb više kakaa i više mlijeka: manje je šećera!! Naime šećera je u svakoj čokoladi više od 50 % mase, nije toga svatko svjestan… i tu svaka "mala ušteda" puno znači, par grama manje šećera "puno bolja čokolada", Zvečevo mliječne čokolade koliko ja to vidim imaju koliko je to tehnološki ostvarivo minimalno šećera a maksimalno (vrlo kvalitetnog) mlijeka i kakaa.
Da u Zvečevu nisu tako marketinški nesposobni… tada bi ove stvari pametno iskoristili. Inače svi lažu, muljaju, izmišljaju bajke o Alpama i druge marketinške gluposti, a Zvečevo da hoće mogao bi govoriti istinu a da to bude marketinški jaka priča!!
P.S. Evo jedna mala marketinška ideja, inače se ovakve stvari "povezivanje brendova" u svijetu sve više koristi u pametnim win-win strategijama: mogalo bi Zvečevo u suradnji sa Dukatom kao gotovo pa regionalnom već super-brendom mliječne industrije dogovoriti suradnju tipa da se jedna linija Mikado čokolada pravi sa "najkvalitetnim svježim Dukat mlijekom a Zvečevo-jedinstvenoj recepturi korištenja svježeg mlijeka u čokoladarstvu" i onda na tim svim čokladama bude onako lijepo estetski (zamišljam to pod malim kutem onak kao "štambilj") udaren "Dukat" logo na kao dio natpisa "sa vrhunskim Dukat svježim mlijekom"… tim čokladama ne bi bilo ravnih… a obje kompanije bi profitiralie od ovakvog marketinškog pristupa tržštu.
prodaje se mikado u kanadi i u australiji i to već godinama (onaj s rižom). u svakom slučaju, uvijek može bolje iako mi je tužno kad vidim da ljudi kupuju milku koja uopće nije čokolada nego šećerna tabla, nezdrava i preslatka, a udio kakaa u njoj je minimalan, dok je u zvečevu udio kakaa najveći od svih dostupnih čokolada. a ja volim kad se na kupcu ne štedi. proći će još vremena kad će naši ljudi polako shvaćati da su te čokolade vrlo blizu lindt-a , a i taj slavni lindt ima puno kemikalija u sebi, dok ih mikado baš i nema. tko ne vjeruje, neka se sam uvjeri i pročita deklaraije. mikado ima vrlo malo emulgatora, dok ih čak i slavni lindt ima više. dakle, jedite zdravo, jedite mikado čokolade.
Kao prva Milka je najbolja čokolada što se mene tiče od ovih normalnih čokolada i nije šećerna tabla, nemojte kolega kajman pričati ono što nije istina jer Milka to ne proizvodi.Lindt je čisti marketing i vrlo prosječna čokolada a mogu vam preporučiti Ritter koji nije loš a normalne su cijene.
Neki dan sam probao tu mikado čokoladu sa brusnicom šta su reklamirali,i sa grožđicama reko ajde da vidim o čemu pričaju ovi na forumu.
Ispodprosječna a skupa.Lidlove su puno bolje i duplo jeftinije.Onda sam probao Milkinu čokoladu sa rižom i moram vam reći da je i ta bolja od Mikada.
Ne znam, ali kad ja uđem u Konzum i idem po čokoladu, uvijek moram Milku sa svijećom tražiti jer je sve prodano ali Mikada su pune police
[/quote]
milka bolja????? hahahahaha. pa ovo je za umrijeti od smijeha. očito ti dečec nisi još nikad probao prave čokolade po definiciji čokolade jer milka NIJE čokolada niti će to ikad biti. Milka je živi otrov i to znaju i njeni proizvođači. lindt je kvalitetna čokolada, a milka je dno dna. ono iz lidla je uopće smiješno komentirati. to ne bih jeo pa makar krepao jer u lidlu se prodaje samo nekvalitetno i najjeftinije. milka ima toliko emulgatora da je čak opasno to davati djeci mlađoj od 12 godina, eto toliko je fina. a šećera ima u 200 grama valjda 180. mikado brusnicu nikad nisam probao jer ne volim to voće. inače, osjetni receptori na jeziku vole slatko , a šećer je sladak i zato je tebi milka najfinija tzv. čokolada – zbog ogromne količine šećera, no to nije čokolada nego šećerna tabla obojana u boju čokolade uz pomoć malog udjela kakaa. ti dakle voliš šećer a mi volimo čokoladu. ritter je dobra čokolada ali preskupa za tu količinu. košta 14 kuna, dok je mikado 9,90 te veličine, a o kvaliteti nećemo – ritter je isto tako pun emulgatora. inače, pretjerana konzumacija emulgatora, čak i onih manje štetnih dovodi do raznih vrsta karcinoma, a najviše do raka debelog crijeva i želuca pa ti i dalje uživaj u milka šećernim tablama, a mi ćemo u rvackim čokoladama koje tebi nisu fine. inače, znam da su vam starci iz njemačke donosili milke misleći da je to jako dobro, no sada znamo da je ipak kvalitetnije naše govno od stranih kolača. ako ne vjeruješ za ovo o čokoladama, pitaj nekog u krašu ili gdje hoćeš , možeš i na prehrambenom faksu i dobit ćeš isti odgovor. dakle, zvečevo radi čokolade a milka šećerne table. djeca vole šećer pa jedu šećernu tablu, no to je otrov. šećer je bijela smrt pa vi samo dajte.
Predlažem da svatko za afirmativni post za ZVCV skine 10 komada sa 100 kn i brzo će nestati oni nalozi tamo.
Odlučio sam danas započeti analizu zvečeva. Uvijek prvo krenem od dijagnoze općeg stanja pa intenzivnijom analizom pokušavam otkrirti gdje je problem ako ga ima. Mali doprinos:
Neka svatko komentira za sebe. Ovako okvirno, čini se da poduzeće ima potencijal, ali slabo koristi te svoje potencijale. očigledno je i da poduzeće slabije posluje prethodne dvije godine. Čini se kako nestabilnost u kojem se poduzeće našlo nije posljedica namjere nego nemogućnosti prihvaćanja promjena…
Predlažem da svatko za afirmativni post za ZVCV skine 10 komada sa 100 kn i brzo će nestati oni nalozi tamo.
Kolega pridužujem se inicijativi i u ponedeljak ću skinuti 10 komada.
Vidim da ste počeli filozofirati..pa da Vam bude ugodnije skidanje,staviti ću i ja malo komada na 100,čisto da Vam ne prefali.
Ili mi navedite barem jedan razlog koji vidite u kupovini po 100 Kn,ali ga financijski objasnite,te usporedite s ostalim kanditorima,a osjećaje ostavite za vaše bolje polovice.
Ili mi navedite barem jedan razlog koji vidite u kupovini po 100 Kn,ali ga financijski objasnite,te usporedite s ostalim kanditorima
hoćeš 1 ili 100 razloga? Čini mi se da kažeš jedan, ako je tako… onda neka taj jedan razlog "za 100 kn" bude ovo:
P/EBITDA (ttm) = 2,17 (ostali konditori: KRAS 3,39, KOES 6,72, a IPKK neda mi se ići sad razdvajati konditorski od šećernog biznisa pa si to sam računaj…)
Ovo nije najbolji razlog, ali kada si tražio samo jedan a ja sada ne želim ulagati truda više nego što me pitaš, a rekao si da mora biti "financijski", zato je odluka pala na ovaj pokazatelj odnosa cijene i uvjetno rečeno potencijala/mogućnosti zarađivanja.
Meni osobno su ovdje draži neki drugi faktori (udjeli na tržištu… ) odnosno prije svega ovdje u ovoj fazi oni ne-financijski faktori (kvaliteta proizvoda, posebnosti receptura… i iz toga proizašle komparativne prednosti a koje se gledaju u kombinaciji sa veličinom udjela i potencijala njegova rasta time određeno…) no kada ti baš želiš financijske faktore… onda se neću doticati ovih stvari a o kojima smo zapravo već dosta i rekli.
Zanimljivo da je ovdje obrisan vrlo kvalitetan odgovor governera delboyu o brand awarenessu, u kojem pogađa direktno u bit problema poslovanja zvečeva kao firme, a puštaju se beskorisni postovi tko voli kakvu čokoladu i od čega se rade. Bez obzira što governer voli provocirati, trebali bi i moderatori pogledati post prije nego ga obrišu… [yawn]
Čini se kako nestabilnost u kojem se poduzeće našlo nije posljedica namjere nego nemogućnosti prihvaćanja promjena…
Ukratko, zbog zastarjelog marketinga ne uspijevaju održati korak s konkurencijom.
OK,sam si rekao da je to odnos cijene i UVIJETNO rečeno potencijala,mogućnosti zarađivanja.
Inters kupaca,free float i mogućnost prodaje dionice veoma je bitan,kod izračuna cijene ulaza .
Na ovoj dionici,P/EBITDA ništa,ali stvarno ništa ne znači . Kvaliteta proizvoda je bitna,dugoročno gledano,to je najbitnije,ali samo ako je u okvirima cijena i mogućnosti tržišta . Ako nemamo za kruh,ne znači da ćemo jesti kolače ?
I na kraju,na ovom našem žabljem tržištu,nije problem kupiti dobru dionicu,načešće ju je problem prodati. I prije sam naveo,samo na pokazatelju interesa kupaca,ovo bi bilo dobro kupiti na cca 75,pa imati 25% razloga držati je ,u nadi da ćete Vi,i ostali kupovati na 100 . Kupovati ovo na 100,i nadati se prodaji na 125-150 ( tko će to kupiti kada na 100 neće ),trenutno nema smisla,ima puno likvidnijih papira,sa istim,ili sličnim potencijalom rasta .
Uostalom,cijena se nije promijenila unazad godinu dana,vrti se u rasponu 70-120, a vidi ostale .
Ili je došlo vrijeme da se i ovo " napumpa " ? OK,čekam,ali da vidim i te optimiste koji će preuzeti štafetu !
Zanimljivo da je ovdje obrisan vrlo kvalitetan odgovor governera delboyu o brand awarenessu, u kojem pogađa direktno u bit problema poslovanja zvečeva kao firme, a puštaju se beskorisni postovi tko voli kakvu čokoladu i od čega se rade. Bez obzira što governer voli provocirati, trebali bi i moderatori pogledati post prije nego ga obrišu… [yawn]
Čini se kako nestabilnost u kojem se poduzeće našlo nije posljedica namjere nego nemogućnosti prihvaćanja promjena…
Ukratko, zbog zastarjelog marketinga ne uspijevaju održati korak s konkurencijom.
[/quote]
upravo tako, to sam već sto puta i ja rekao, potpuno su nekompetentni u području marketinga, i to je jedini razlog zašto ovdje poslovanje još ne napreduje kako bi trebalo.
Mi svi ovdje polažemo nade u Atlantic grupu (koja sad radi distribuciju), ili prodaju Zvečeva marketinški potkovanijem većinskom vlasnika, ili bilo što samo da netko prevlada ove "dosadašnje poteškoće"… potencijal je ovdje ogroman – sad je samo pitanje da li će se i kada iskoristiti! Međutim ove cijene… i više su nego niske i u slučaju da Alviri odjednom postanu i još 10 puta "marketinški nesposobniji" [lol]
Zanimljivo da je ovdje obrisan vrlo kvalitetan odgovor governera delboyu o brand awarenessu, u kojem pogađa direktno u bit problema poslovanja zvečeva kao firme, a puštaju se beskorisni postovi tko voli kakvu čokoladu i od čega se rade. Bez obzira što governer voli provocirati, trebali bi i moderatori pogledati post prije nego ga obrišu… [yawn]
Čini se kako nestabilnost u kojem se poduzeće našlo nije posljedica namjere nego nemogućnosti prihvaćanja promjena…
Ukratko, zbog zastarjelog marketinga ne uspijevaju održati korak s konkurencijom.
[/quote]
Mogu u kunu izračunati kolika bi trebala biti ulaganja ZVCV u narednih 3 godine za koji postotak rasta tržišnog udjela. Koliko za launch, koliko za održavanje i reminder, a da ne govorimo koje su cifre za "sveprisutnost". Ali baš neću. Ovdje dajem znanje i potrošim vremena da napišem post a modovi me obrišu. A onu hrpu gluposti o okusu čokolade i postotku kakao-a. Problem je u tome što je ZVCV već opterećeno dugovima u odnosu na glavnicu gdje jednostavno ne vidim mogućnost izdvajanja takvih iznosa. Ali da ima potencijala, ima. Tim više što brand i dalje živi negdje u glavama potrošaća.
Neda mi se gledati FI, ali mislim da s dugovanjima ne stoje loše i da nije neki bad.
Odlučio sam da više neću kritizirati pa neću ništa više…uostalom ja sam već iznio svoj stav još prije pa se trenutno povlačim :). Želim sreću Alvirima, ali im i šaljem poruku (koju oni neće pročitati 🙂 –
ULAŽITE U ZAPOSLENIKE!!!