ZET u minusu 53,8 milijuna, prodaja svih vrsta pokaza dramatično pada

Naslovnica Forum Komentari članaka ZET u minusu 53,8 milijuna, prodaja svih vrsta pokaza dramatično pada

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Znači zahvaljujući Bandiću i njegovim idejama o karti od 4 kune ZET ima ogroman gubitak.

Da li će Bandić za to odgovarati i iz svojeg đepa nadoknaditi gubitak.
Prema stanju ne njegovim tekućim računima novaca ima i previše.

Također je sramota što u 21 stoljeću ne razgovaramo o linijama METROA, a ne o broju starih tramvaja i autobusa,
Pa mi zahvaljujući Bandiću i kumovima nemamo i za to.

Očekujem da je sljedeći prijedlog da se uvede konjski tramvaj i zapreke i da za to dobiju novce iz EU fondova.

Kočijaši ROMI da ipak malo njeguju svoju kulturu, a ne samo PORSCHE I BMW koji su na račun socijale dobili od svog kuma, a zauvrat glasaju za njega.

Zagreb, grad hercegovaca, bosanaca, cigana i njihovih kumova.

Razlog gubitaka u tom društvu je cca 1÷1.500 uhljeba!

Mnogi hrvatski ljevičari sve više podsjećaju na golubove. Ima ih puno, ne služe ničemu, a prije nego odu sve zaseru.

hasenfefer,
A što fali karti od 4kn. Da li je u redu da ja koji se vozim 8 stanica plaćam 10kn ili možda radnički pokaz od 334kn kao što plaća netko tko se vozi od okretišta do okretišta. Najpoštenije bi bilo plaćat po stanicama zar ne. Stanica bi trebala biti 0,50kn i to je to. 10 stanica 5kn. 20 stanica 10kn.
A što se tiče Metroa, on je totalno neisplativ za grad kao Zagreb. Jedna stanica bi stajala oko 160 mil. kn. i to za 700.000 stanovnika koji više nema neku tendenciju rasta, već pada. Prognozira se da će 2050 god. Imati možda 900.000 stanovnika, ali taj porast će biti na sada rubnim dijelovima grada, a ne centru. Tada će početi preoblemi sa vodom, jer je prošle godine, a to se ne zna u kolovozu 2018 bio samo na 16% zaliha, a na 15% se počinje sa blagom redukcijom. Neki nisle da zagreb leži na vodi, što je točno, ali svega 38% te vode je pitka. Upravo to šljunčano tlo može stvarat problem sa metroom.

hasenfefer
Zadnja recenica sve govori.

mi smo ipak zemlja slučaj


hasenfefer,
A što fali karti od 4kn. Da li je u redu da ja koji se vozim 8 stanica plaćam 10kn i

nije u redu, trebao bi placati bar 6-7.. to bi ujedno zet odvelo u plus..

2 karte, jedna 6 kuna (do 7 stanica)

od 7 stanica na vise 10 kuna.. do aerodroma 20 kuna..

even better than the real thing


umjesto metroa, podzemne biciklisticke staze 🙂

nebu išlo a di će rođe onda ziđat zgrade?

mi smo ipak zemlja slučaj



hasenfefer,
A što fali karti od 4kn. Da li je u redu da ja koji se vozim 8 stanica plaćam 10kn i

nije u redu, trebao bi placati bar 6-7.. to bi ujedno zet odvelo u plus..

2 karte, jedna 6 kuna (do 7 stanica)

od 7 stanica na vise 10 kuna.. do aerodroma 20 kuna..
[/quote]
Gledaj. Godinama, desteljećima plaćam prirez ovom gradu. Trebala bi karta za sve one koji recimo u Zagrebu rade preko 25, 30, 35 god. biti besplatna, a takvih baš nema puno niti će ih biti. Da ne govorim o onima koji rade na crno pa imaju socijelne katre. Ima tu dosta nepravilnosti, a najviše nadrapaju upravo skupine u kojoj sam i ja. Dugogodišnje punjenje gradskog proračuna. I što jednog dana ako ću imat (nadam se) mirovinu preko 3200kn, morat ću platit ZET kartu, a onaj koji je došao u grad prije 5,6,10, god. sa manjom mirovinom, imat će prijevoz besplatno. Tu su i davaoci krvi, pa socijalni slučajevi koji to nisu, ima dosta toga gdje se taj novac gubi, i onda kroz nekakava poskupljenja to moraju nadoknadit.

slabo vi prireza placate ako se vozite tramvajem 🙂

even better than the real thing

New Report

Close