Zbog odgode otvaranja marine ”Veljko Barbieri” gubitak za ACI oko milijun kuna

Naslovnica Forum Komentari članaka Zbog odgode otvaranja marine ”Veljko Barbieri” gubitak za ACI oko milijun kuna

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Ja mislim da kod nas još uvijek brkaju pojmove “investicija u turizmu”. I pristupna cesta je dio projekta pa bi trebala biti i dio investicije. Ne donacija nego investicija, barem u jednom dijelu. Sve radimo po nekim prečacima pa je tako izostala komunikacija lokalne zajednice i investitora.
Turizam doživljava situaciju koja se desetljećima događa poljoprivredi. Svi se bave turizmom, kao i poljoprivredom. Obrazovanje mladih ljudi, ali i svih potencijalnih i sadašnjih “turističkih radnika”.
Njihov posao bi trebao početi na graničnom prijelazu, tamo gdje gosti ulaze u RH. gužve na cestama nisu briga samo Hrvatskih autocesta, smeće treba odvoziti i zbrinuti. O tome se razmišlja od listopada do svibnja. Šume i raslinje treba očistiti, očistiti puteve, postaviti hidrante. Zanimljiv je bio komentar u jednoj “on line” tv emisiji o požarima u priobalju: “zašto nama ne postave hidrante kao u Slavoniji?” Pa tko da ih postavi?
Nadam se da će Marina uspješno riješiti ovu situaciju.

Pristupne ceste / prema PUP-u /su najčešće ŽUPANIJSKE ili LOKALNE /općinske / ceste.
Da je u pitanju privatna cesta- nitko ne bi dramio ni sekunde.

Po kojoj logici bi trebao investitor – koji je platio KOMUNALNU DOPRINOS platiti izgradnju
ceste ?

Problem je nastao u čistom PROPUSTU ZAKONA.
Naime, prema Odlukama Opčina i Gradova , komunalni doprinos plaća se za m3 izgrađenih građevina.
Kako u OGROMNOJ investiciji, koja se zove ACI marina, najveći trošak čini
izgradnja same infrastrukture …..molova- sandućića za struju, priključke za vodu, te sanitarnih čvorova…
tj. NEMA VELIKIH GRAĐEVINA….
ispalo je – da komunalni doprinos – NIJE POKRIO trošak izgradnje ceste tj. gdje je moguće da
investitor i lokalna uprava dogovaraju o CESIJI- koja je moguća prema zakonu, tako- da
investitor – odmah uplati izvođaču radova kojeg odredi Grad ili Općina novac za izgradnju ceste na tom području.
/ ionako im je obaveza to izvesti u 2 godine od izdavanja Rješenja, / odnosno- investitor
može tražiti plaćanje komunalnog doprinosa na rate – i do 2 godine ….pa su na istom.

PRIJEDLOG: Da se u turističkim gradovima i općinama izmijeni ZAKON o plaćanju komunalnog doprinosa za razvoj infrastruktore – i da se doprinos NE PLAĆA PO M3 izgrađenih
objekata- NEGO PO UKUPNOJ GRAĐEVINSKOJ POVRŠINI cijelog projekta – koja
je predmet određivanja komunalnog doprinosa.
Tako bi se ubralo više novaca – za izvedbu komunalnih priključaka i infrastrukture-
čak i na investicijama – gdje se ne vide zgradurime —–ili slični objekti…..

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

New Report

Close