Može li Čačić objasniti što će biti kada ova građevinska industrija sve izgradi i dodatno nas zaduži za puste milijarde. Industrije i dalje neće bit, love još manje. Što će onda biti na programu kao spas za pokretanje industrije?
Eto to bi netko trebao pitati tog napuhanka i osumnjičenika za izazivanje prometne nezgode s dva smrtna lica.
Pokretanje uređenja Save od granice sa Slovenijom do Rugvice.
Projekt izgradnje višenamjenskih objekata na Savi predstavlja civilizacijski domet cjelovitog uređenja i korištenja rijeke Save od granice sa Slovenijom do Rugvice.
Sava danas u biti predstavlja izgubljeni resurs za grad Zagreb i Zagrebačku županiju, nalazi se između sadašnjih nasipa na razmaku od 300 m, i dijeli Zagreb na dva dijela.
Grad Zagreb bi iskoračio na obalu Save, koja je danas prezrena rijeka.
Osnovni elementi rješenja su: HE Podsused, HE Prečko s ustavom Lučko na ulazu u odteretni kanal Odra i HE Drenje.
Važno je ustvrditi da se tim civilizacijskim, gospodarski opravdanim višenamjenskim rješenjem, stvaraju uvjeti za urbanistički razvitak Zagreba uz Savu, postiže trajna zaštita od poplava navedenog područja, stabilizira korito rijeke Save, povećava izdašnost i sigurnost vodoopskrbe šire regije, koriste se vodne snage za proizvodnju električne energije, poboljšavaju se prometni uvjeti izgradnjom mostova preko brana objekata, uređuje infrastruktura, te otvaraju mogućnosti za razvoj svekolikih gospodarskih i rekreacijskih djelatnosti.
Zašto bi mi Hrvati bili bedastiji od Slovenaca, jer Slovenija je na Savi sagradila tri hidroelektrane, četvrtu je započela a još jedna je još u planu.
Naime moramo biti svjesni da slovenske hidroelektrane na Savi već sada imaju negativne erozione utjecaje vezano za probleme neželjenog znatnog produbljenje korita rijeke Save što uzrokuje pad razine podzemnih voda, te stvara teškoće s crpljenjem pitke vode u Zagrebačkoj županiji.
Svi negativni utjecaji slovenskih hidroelektrana na Savi, izbjegli bi se gradnjom sustava tri višenamjenske vodne stepenice na području Zagrebačke županije.
Pozdravljam pokretanje izgradnje uređenja Save i zaobalja na prostorima Zagrebačke županije iz mnogo gospodarskih i civilizacijskih razloga!
Zoran Paladin
super. fantastični planovi i treba ih sve realizirati. no savski nasipi su idealni i za nešto drugo. METRO U kapitolu, dvije cijevi S-J i Z-I. to naravno nije isplativa investicija, no jedina oživljava veliku frekventnost robe i ljudi, jedina će podizati broj stanovnika i natalitet u zagrebu. ionako se već osipamo, ispod3,9 miliona nas je i ulaskom u EU možemo očekivati lošu sliku radno sposobnog stanovništva. Bez obzira što cijela lijepa naša treba prvo vlakove po ugledu na F TGV i D intercity koji idu preko 400km/h.
globalno strateški i financijski gledano, treba nam preko 100 mird eur investicija da bismo se podigli na 4% rasta BDP-a u cijeloj RH. Pa nek to bude u ZG.
Sam da krenu ti investicijski projekti toliko predlagani u javnosti. Sve drugo je nebitno.